Gå til innhold

Til dere som tidligere har adoptert fra ICBF Cali, Colombia

Anbefalte innlegg

Colombiamamma

Er det noen som kunne tenke seg å sende meg en mail å fortelle litt hvordan dere opplevde oppholdet i Cali?

Litt om prosessen og tips til en som forhåpentligvis snart skal til Cali :-)

Hotell, møte med ICBF, overtagelsen ++ Dere vet nok hva dere selv lurte på når dere fikk distrikt tildelingen.

Min mail adresse: [email protected]

Blir veldig glad for alle svar.

Har vært inne på Califam sine sider flere ganger men dere kan sikkert hjelpe meg med mer info.

Klem fra

Fortsetter under...

Colombiamamma

Hei

Jeg sendte deg en mail vedr. Cali, men fikk den i retur.

Noe galt med adressen din?

Så rart...., jeg har fått flere mailer på den adressen. Er god plass på mailserveren, så det er ikke det som gjør det heller.

Blir glad dersom du prøver å sende den en gang til :-)

Klem fra

Colombiamamma

Hvis du har fått distrikt Cali er det bare å melde seg på epost-lista på Califam. Da kan du få tilsendt informasjon om hvem som har vært i Cali sist og har den "ferskeste" erfaringene.

Tror jeg skal gjøre det :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...