Gjest litchi Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Da jeg puttet treåringen til sengs i kveld, begynte hun å snakke om barna i barnehagen, hvem som har lillebror eller lillesøster osv... Hun har ikke snakket så mye om sånt tidligere, så i dag spurte jeg forsiktig om hun tenkte mye på at andre har søsken, og om hun kanskje også hadde lyst på en bror eller søster. Svaret kom ganske kontant: "Nei, jeg vil heller ha en katt !" Jaja, nå som vi endelig har bestemt oss for å adoptere barn nr to for oss, søsken nr 1 for henne.... Det er klart; å skaffe seg katt er jo mye enklere enn både svangerskap og adopsjon.... Ellers klarte broren min, som er i London i helgen, å innbille meg at han hadde kjøpt kaffebønner til oss for 3600 kroner.... "Dere ba jo om to kilo, og her koster den 1800 for kiloen..." Vi er hektet på en spesiell kaffe vi har kjøpt i USA tidligere, men som også finnes i London, uten at jeg visste hva den kostet der. Det irriterer meg likevel at han klarte å lure meg så sinnsykt opp i stry - det gikk ganske varmt med sms'er mellom oss ei stund. Jeg lurer forresten veldig på hvor fint bildet av huset vårt må være - det som skal sendes med søknaden til Verdens Barn. Skal det se så dyrt ut som mulig, for eksempel ? I så fall har vi litt av en utfordring foran oss.... Også bildene av meg, da - ungen er fotografert, mannen er fotografert, men hu mor finnes det knapt et eneste bilde av, og faktisk ingen uten gulljenta på fanget... Tror det blir fotosession i heimen i morgen - er meldt så fint vær også, så det er kanskje håp for huset. Ën liten lørdagsepistel mens jeg venter på neste telefonmøte. Jobber i helgen, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122771-som-man-sp%C3%B8r-f%C3%A5r-man-svar-mm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamta Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Ja, ikke sant? Gullet blir nok på lengre sikt glad for en lillesøster eller bror, selvom hun i øyeblikket ønsker seg katt... Hva angår bildet av huset, så har vi pleid å sende inn et bilde tatt fra en vinkel der man ser mest mulig av det. Det huset vi bodde i da, så ikke spesielt luksuriøst ut, og det tror jeg heller ikke er meningen. Giverlandet trenger nok bare slik dokumentasjon for å danne seg et bilde av hvem søkerne er. Lykke til med foto-session, det pleier å være moro! ;0) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122771-som-man-sp%C3%B8r-f%C3%A5r-man-svar-mm/#findComment-743432 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.