Gå til innhold

Jeg har akkurat innsett......


MsSophie

Anbefalte innlegg

....at pedofile visstnok er helt okay folk som godt kan jobbe i barnehagene våre.

.....men muslimer er vi redd for....!!

Herregud for et land å leve i....

muslimer go home, pedofile work on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    73

  • Goliath

    46

  • Grip

    15

  • MsSophie

    7

Mest aktive i denne tråden

Godt du ikke sitter i domstolen som skal avgjøre hvem som skal dømmes til pedofil eller ikke sier jeg.

Man blir ikke "dømt til pedofil" - det er noe man ER hvis man "forelsker" seg i barn. Slike folk bør åpenbart ikke jobbe i en barnehage.

Derimot blir folk (en sjelden gang) dømt for overgrep mot små barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Godt du ikke sitter i domstolen som skal avgjøre hvem som skal dømmes til pedofil eller ikke sier jeg.

"muslimer go home, pedofile work on!" var vel et ironisk sammendrag av hva hun har innsett. Ikke hva hun selv mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarkofag

Man blir ikke "dømt til pedofil" - det er noe man ER hvis man "forelsker" seg i barn. Slike folk bør åpenbart ikke jobbe i en barnehage.

Derimot blir folk (en sjelden gang) dømt for overgrep mot små barn.

forelskelse trenger ikke ha noe med seksualitet å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forelskelse trenger ikke ha noe med seksualitet å gjøre

Hvis man forelsker seg i noen, så har det vanligvis "noe" med seksualitet å gjøre, eller kan utvikle seg til å ha det.

Hvis man forelsker seg i barn, så bør man åpenbart ikke jobbe i en barnehage, på tross av hva et par individer på DOL åpenbart mener.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forelskelse trenger ikke ha noe med seksualitet å gjøre

Det er jeg enig med deg i . Her er det uansett noe han har uttalt i fylla - han kan ha uttalt seg misvisende hun kan ha oppfattet det misvisende.

Så vidt jeg har fått med meg har de ikke snakket om det særlig i edru tilstand - det burde de kanskje gjøre. Så hvis da de kommer fram til at han har 'feil følelser' så bør de komme fram til hva som er riktig å gjøre.

Jeg mener man ikke er pedofil før man har/føler sterkt for å gjøre noe , eller får en seksuell følelse av det. Har man det slik bør man selvsagt sørge for å ikke oppsøke steder hvor disse kan bli trigget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"muslimer go home, pedofile work on!" var vel et ironisk sammendrag av hva hun har innsett. Ikke hva hun selv mener...

Jeg reagerte vel på at hun trekker ganske drastiske slutninger om hvordan man skal vurdere om en person er pedofil eller ikke.

Ganske drøyt å fremsette en påstand om at folk synes pedofili er greit forsåvidt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte vel på at hun trekker ganske drastiske slutninger om hvordan man skal vurdere om en person er pedofil eller ikke.

Ganske drøyt å fremsette en påstand om at folk synes pedofili er greit forsåvidt også.

Når en person (med egne ord) har "forelsket" seg i barn siden han var 14 (kjønnsmoden), og er "tiltrukket av barn", så er en god definisjon av pedofil.

Du kan selvsagt påstå at "jenten som skrev innlegget lyver", men svarene til henne er (som alltid) skrevet under forutsetning at informasjonen er korrekt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raffine

Godt du ikke sitter i domstolen som skal avgjøre hvem som skal dømmes til pedofil eller ikke sier jeg.

En som forelsker seg i barn er pedofil. Akkurat som en kvinne som forelsker seg både i kvinner og menn er bifil. Og en mann som forelsker seg i en annen mann er homofil.

Og selvsagt skal ikke pedofil jobbe i barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som forelsker seg i barn er pedofil. Akkurat som en kvinne som forelsker seg både i kvinner og menn er bifil. Og en mann som forelsker seg i en annen mann er homofil.

Og selvsagt skal ikke pedofil jobbe i barnehage.

Akkurat!

Takk!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du ikke sitter i domstolen som skal avgjøre hvem som skal dømmes til pedofil eller ikke sier jeg.

Jepp - og det samme kan vel kanskje sies om deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg enig med deg i . Her er det uansett noe han har uttalt i fylla - han kan ha uttalt seg misvisende hun kan ha oppfattet det misvisende.

Så vidt jeg har fått med meg har de ikke snakket om det særlig i edru tilstand - det burde de kanskje gjøre. Så hvis da de kommer fram til at han har 'feil følelser' så bør de komme fram til hva som er riktig å gjøre.

Jeg mener man ikke er pedofil før man har/føler sterkt for å gjøre noe , eller får en seksuell følelse av det. Har man det slik bør man selvsagt sørge for å ikke oppsøke steder hvor disse kan bli trigget.

"Jeg mener man ikke er pedofil før man har/føler sterkt for å gjøre noe , eller får en seksuell følelse av det."

...og jeg mener at vedkommende har sterkt pedofile trekk nå man som 35 år gammel mann innrømmer å ha forelsket seg i små barn.

"Har man det slik bør man selvsagt sørge for å ikke oppsøke steder hvor disse kan bli trigget."

....det er jeg fullstendig enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Norge! ;-)

Hva med pedofile muslimer, forresten? Tror du de liker eller hater dem?

Med vennlig hilsen

Sør da - det finnes ikke pedofile muslimer, de muslimske mennene har jo mer enn nok med å voldta alle de norske kvinnene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - og det samme kan vel kanskje sies om deg?

Hva er det med meg da som tilsier at jeg ikke burde sitte i en domstol?

Det er jo meget mulig du har rett i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med meg da som tilsier at jeg ikke burde sitte i en domstol?

Det er jo meget mulig du har rett i det.

Jeg synes vel at du er omtrent like blind som du antaklig synes jeg er dømmende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør da - det finnes ikke pedofile muslimer, de muslimske mennene har jo mer enn nok med å voldta alle de norske kvinnene!

Jammen, de har vel fritid også!?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vel at du er omtrent like blind som du antaklig synes jeg er dømmende....

Hvis du mener at jeg er blind ved å protestere mot å fradømme en jobben pga. noe man har sagt i fylla ja.

Nå har jeg vel ikke sagt at man ikke bør ta denne saken videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener at jeg er blind ved å protestere mot å fradømme en jobben pga. noe man har sagt i fylla ja.

Nå har jeg vel ikke sagt at man ikke bør ta denne saken videre.

Er det noen her som har sagt at han bør "fradømmes" jobben?

Rådene til ham gikk hovedsakelig på to ting:

1) Han bør oppsøke proff hjelp (for hans egen skyld, og for andre).

2) Han bør innse selv at barnehage ikke er et egnet arbeidssted for ham, og han bør selv si opp og finne en annen jobb. Igjen, både for barnenes skyld, og også for hans egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...