Gå til innhold

Jeg har akkurat innsett......


MsSophie

Anbefalte innlegg

Kan du forklare hva "rettsikkerhet" har å gjøre med at en pedofil bør oppfordres til å søke jobb ett annet sted enn i en barnehage?

På samme måte som en eks pillenarkoman ikke bør jobbe på apotek.

"Kan du forklare hva "rettsikkerhet" har å gjøre med at en pedofil bør oppfordres til å søke jobb ett annet sted enn i en barnehage?"

Nei Sør - det kan jeg ikke. men siden dette ikke er noe jeg har påstått eller hevdet, så får du svare for dine påstander selv.

Eller så får du lese hva jeg faktisk skriver, og stille relevante spørsmål deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    73

  • Goliath

    46

  • Grip

    15

  • MsSophie

    7

Mest aktive i denne tråden

Kunne ikke du ta deg jobb som bartender ? I hensikt å "avsløre" pedofile, potetsielle mordere, kvinnemishandlere, religiøse gærninger, kverulaanter som deg selv, sinnsyke osv.

Bak disken kunne du hatt direktelinjer til politi og helsevesen.

Jeg er etter å ha lest alt ditt sludder her overbevist om at disse linjene ville vært rødglødene de kvelder du hadde stått i baren og servert.

Han hadde ikke fått stått i baren så lenge, for han ville raskt vært buret inne for grove injurier....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde ikke fått stått i baren så lenge, for han ville raskt vært buret inne for grove injurier....:-)

Jepp. Spørsmålet hadde blitt om han selv er et case for politi eller helsevesen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...