Gå til innhold

Jeg har akkurat innsett......


MsSophie

Anbefalte innlegg

Slutt og ro deg vekk fra sakens kjerne: Din syke trang til stempling av folk i hytt og pine, uten saklig grunn.

*ler*

Alt for å fjerne fokus fra at du vil la en pedofil jobbe i en barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    73

  • Goliath

    46

  • Grip

    15

  • MsSophie

    7

Mest aktive i denne tråden

jeg er forelsket i mitt barnebarn - heldivis jobber jeg ikke med barn :-)

Har da hørt flere bruke uttrykket "helt forelsket" om småunger! - om de betror seg i fylla over hvor herlig de syns ungene er?!?!? er ikke det lov heller nå da?

Intet indikerer at det var slikt ment. Man snakker om å være "forelsket i barn" (og "tiltrukket av barn") siden han ble kjønnsmoden. Gjennom 21 år.

Vidrere - dette ble sagt i en setting hvor de skulle "betro" ting til hverandre. Man betror ikke at man er "forelsket" på den måten du nevner.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida - en person som selv innrømmer at han har "forelsket" seg i barn siden han var 14 ER pedofil.

Du mener denne pedofile bør jobbe i en barnehage.

Forutsatt er du er edru når du skriver på DOL kan jeg mer enn godt skjønne at folk ikke tar det du da sier seriøst, men velger å stole mer på deg i fylla fordi det neppe kan hører særlig mer ufornuftig ut.

Men det betyr ikke at dette gjelder alle andre slik du forutsetter i denne debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forutsatt er du er edru når du skriver på DOL kan jeg mer enn godt skjønne at folk ikke tar det du da sier seriøst, men velger å stole mer på deg i fylla fordi det neppe kan hører særlig mer ufornuftig ut.

Men det betyr ikke at dette gjelder alle andre slik du forutsetter i denne debatten.

Igjen forsøker du å bortforklare at du mener at en pedofil kan fortsette å jobbe i en barnehage.

Enda mindre overbevisende enn sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen forsøker du å bortforklare at du mener at en pedofil kan fortsette å jobbe i en barnehage.

Enda mindre overbevisende enn sist.

Igjen forsøker du bortforklare at du legger fyllerør til grunn for hvilket yrke folk skal kunne ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen forsøker du bortforklare at du legger fyllerør til grunn for hvilket yrke folk skal kunne ha.

At pedofile ikke bør jobbe i barnehager behøves ikke bortforklares.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At fyllerør skal taes med en klype sakt behøver ikke forklares.

At vås fra deg som mener det er OK at pedofile skal jobbe i barnehage, osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vås fra deg som mener det er OK at pedofile skal jobbe i barnehage, osv osv

Vurrdert å ta deg jobb som kombinert bartender og yrkesretteleder ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen for sykt rør.

Her sitter en voksen man, i fylla, og sier at han forelsker seg i barna han blir betalt for å passe på, og enkelte avskriver det med fyllerør.

Jeg vet ikke med andre, men for egen del så er ikke det å beskrive seg selv som pedofil normalt fyllerør, ei heller ville jeg hatt denne stakkars mannen som snarest bør oppsøke hjelp, til å passe på mine unger.

Helvete... Dersom en fyr jobber med lik og sier i fylla at han tente på lika sine, så ville ikke jeg hatt denne jævelen til å passe på min oldefar...

...og her snakkes det til og med om levende vesener. Små barn atpåtil.

En ting er "man er uskyldig til det motsatte er bevisst", men man plasserer heller ikke ei godesyk, overspisende dundre på 150 kg sammen med 2 kg smågodt uten å gå ut fra at det vil bli spist opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen for sykt rør.

Her sitter en voksen man, i fylla, og sier at han forelsker seg i barna han blir betalt for å passe på, og enkelte avskriver det med fyllerør.

Jeg vet ikke med andre, men for egen del så er ikke det å beskrive seg selv som pedofil normalt fyllerør, ei heller ville jeg hatt denne stakkars mannen som snarest bør oppsøke hjelp, til å passe på mine unger.

Helvete... Dersom en fyr jobber med lik og sier i fylla at han tente på lika sine, så ville ikke jeg hatt denne jævelen til å passe på min oldefar...

...og her snakkes det til og med om levende vesener. Små barn atpåtil.

En ting er "man er uskyldig til det motsatte er bevisst", men man plasserer heller ikke ei godesyk, overspisende dundre på 150 kg sammen med 2 kg smågodt uten å gå ut fra at det vil bli spist opp.

Noen spesiell grunn til at fyllerør ikke kan være fyllerør ?

Isåfall, er det noen grunn til at tvilen ikke skal komme den fulle til gode ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen spesiell grunn til at fyllerør ikke kan være fyllerør ?

Isåfall, er det noen grunn til at tvilen ikke skal komme den fulle til gode ?

"Noen spesiell grunn til at fyllerør ikke kan være fyllerør ?"

Man kødder rett og slett ikke om den slags med mindre man er fullstendig ustabil og ikke vet at slikt kan få store konsekvenser, selv om det var en "spøk". En merkelig spøk i så fall.

Jeg mener nå også at man i fylla ikke gjør noe som er utenkelig å gjøre i edru tilstand, og det å skryte på seg å være pedofil er ikke akkurat noe flertalle av oss ville gjort.

"Isåfall, er det noen grunn til at tvilen ikke skal komme den fulle til gode ?"

Du våser helt uten sammenligning her og krangler bare fordi det er Sør som setter deg på plass. Dersom situasjonen var som følger:

En fyr fra Irak forfekter sin kjærlighet for Al Quaida i fylla og sier at han tenner utrolig på tanken om å smelle seg sjøl i lufta inne i den norske kirker han arbeider i.

Kan tenke meg at pipen din hadde fått en annet låt da.

Men du ville vel også avskrevet dette som fyllevås?

Yeah right!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Noen spesiell grunn til at fyllerør ikke kan være fyllerør ?"

Man kødder rett og slett ikke om den slags med mindre man er fullstendig ustabil og ikke vet at slikt kan få store konsekvenser, selv om det var en "spøk". En merkelig spøk i så fall.

Jeg mener nå også at man i fylla ikke gjør noe som er utenkelig å gjøre i edru tilstand, og det å skryte på seg å være pedofil er ikke akkurat noe flertalle av oss ville gjort.

"Isåfall, er det noen grunn til at tvilen ikke skal komme den fulle til gode ?"

Du våser helt uten sammenligning her og krangler bare fordi det er Sør som setter deg på plass. Dersom situasjonen var som følger:

En fyr fra Irak forfekter sin kjærlighet for Al Quaida i fylla og sier at han tenner utrolig på tanken om å smelle seg sjøl i lufta inne i den norske kirker han arbeider i.

Kan tenke meg at pipen din hadde fått en annet låt da.

Men du ville vel også avskrevet dette som fyllevås?

Yeah right!

Selv kjenner jeg, har kjent, har møtt, og har hørt mange som har som hobby å utfordre, provosere, teste, eller rett og slett underholde seg selv med ekstreme og provoserende uttalelser i fylla.

At du har funnet en kompanjong i Sør hva vedrører grunnløas dømming av folk på så syltynt grunnlag er ditt og ikke mitt problem, og din psykoanalyse hva vedrører mitt engasjement mot heksejegeren er som vanlig forfeilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv kjenner jeg, har kjent, har møtt, og har hørt mange som har som hobby å utfordre, provosere, teste, eller rett og slett underholde seg selv med ekstreme og provoserende uttalelser i fylla.

At du har funnet en kompanjong i Sør hva vedrører grunnløas dømming av folk på så syltynt grunnlag er ditt og ikke mitt problem, og din psykoanalyse hva vedrører mitt engasjement mot heksejegeren er som vanlig forfeilet.

"...og din psykoanalyse hva vedrører mitt engasjement mot heksejegeren er som vanlig forfeilet."

Tror vel ikke jeg har psykoanalysert deg nå, ei heller tidligere, så å skrive "som vanlig" blir vel noe feil.

Oki, du har sikkert rett. For din del er det helt sikkert normalt å sitte sammen med en venninne en natt, bli småfulle og dype, mulig også ærlige, for så å se hvordan jenta reagerer når du forfekter at du er pedofil.

Det høres logisk ut.

Og ja: Du hadde jo helt sikkert latt tvilen komme irakeren i eksempelet over til gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"...og din psykoanalyse hva vedrører mitt engasjement mot heksejegeren er som vanlig forfeilet."

Tror vel ikke jeg har psykoanalysert deg nå, ei heller tidligere, så å skrive "som vanlig" blir vel noe feil.

Oki, du har sikkert rett. For din del er det helt sikkert normalt å sitte sammen med en venninne en natt, bli småfulle og dype, mulig også ærlige, for så å se hvordan jenta reagerer når du forfekter at du er pedofil.

Det høres logisk ut.

Og ja: Du hadde jo helt sikkert latt tvilen komme irakeren i eksempelet over til gode.

Jeg har til og med hørt folk som sier i klin edru tilstand at de ønsker drepe pedofile. Har du aldri hørt det ?

Som du vet straffes overlagt drap strengere enn pedofile handlinger.

Hva bør jeg gjøre ? anmelde? Anbefale frivillig fengsel ? Psykolog ? skifte arbeid ? levere inn hagla ?

Saken er at jeg lar tvilen komme folk til gode også da. Jeg vet at det er noe som heter preik, og noe som heter handling.

Dine uttalelser om at folk generelt selv i FYLLA ikke sier noe de ikke ville gjort edru er nesten for absurd til å tas på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til og med hørt folk som sier i klin edru tilstand at de ønsker drepe pedofile. Har du aldri hørt det ?

Som du vet straffes overlagt drap strengere enn pedofile handlinger.

Hva bør jeg gjøre ? anmelde? Anbefale frivillig fengsel ? Psykolog ? skifte arbeid ? levere inn hagla ?

Saken er at jeg lar tvilen komme folk til gode også da. Jeg vet at det er noe som heter preik, og noe som heter handling.

Dine uttalelser om at folk generelt selv i FYLLA ikke sier noe de ikke ville gjort edru er nesten for absurd til å tas på alvor.

Jada, jeg ser jo hvordan du er her til vanlig så at du er en fyr som lar tvilen komme folk til gode er virkelig noe jeg har lagt merke til!

Jeg ser en meget, meget stor forskjell i det å si i fylla at man "vil drepe pedofile" og det å forfekte seg selv som noe de fleste forbinder med de mest avskyelige handlinger vi kan tenke oss.

Hvis du gjør noe i fylla som er helt utenkelig for deg å gjøre i edru tilstand, så vil jeg anbefale deg å slutte å drikke.

Da har du et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg ser jo hvordan du er her til vanlig så at du er en fyr som lar tvilen komme folk til gode er virkelig noe jeg har lagt merke til!

Jeg ser en meget, meget stor forskjell i det å si i fylla at man "vil drepe pedofile" og det å forfekte seg selv som noe de fleste forbinder med de mest avskyelige handlinger vi kan tenke oss.

Hvis du gjør noe i fylla som er helt utenkelig for deg å gjøre i edru tilstand, så vil jeg anbefale deg å slutte å drikke.

Da har du et problem.

Du sa det selv: Å drepe et annet menneske er lite å bråke om. Ikke engang halvparten så avskyelig som å tukle på et barns kjønnsorganer.

Med en slik forvrengt innstilling til både moral og jus har vi tydligvis lite å diskutere videre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa det selv: Å drepe et annet menneske er lite å bråke om. Ikke engang halvparten så avskyelig som å tukle på et barns kjønnsorganer.

Med en slik forvrengt innstilling til både moral og jus har vi tydligvis lite å diskutere videre på.

Det nytter jo ikke å diskutere med en som forstår så til de grader lite som det du presterer å gjøre her.

Kunne du sagt, edru eller ikke, "den jævelen der skulle jeg gjerne drept" - etter å ha lest om en voksen mann som har hatt samleie med en 3 åring?

Vel, det kunne jeg sagt. Det blir noe man sier i affekt for å påpeke hva man mener om dennes handling, og noe man selvsagt ikke mener bokstavelig.

Tror du det er veldig mange der ute som i en seriøs samtale framstiller seg selv som pedofil? Hva er isåfall dennes unnskyldning? Affekt? For å provosere når man sitter der alene med en god venninne og har en seriøs samtale?

Din iver etter å beskytte en mulig pedofil virker veldig besynderlig.

Du har for øvrig fortsatt ikke svart på eksempelet med denne irakeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...