Gå til innhold

Hva er galt?

Anbefalte innlegg

tlm1365380588
Skrevet

I korte trekk, utsatt for seksuellt misbruk. Både fysiske og psykiske.. Sliter i dag med ettervirkningene. Både i forhold til meg selv, familie og samboer. Har gått til psykolog tidligere men ikke særlig vellykket. Sikkert flink de, men kjemien stemte overhode ikke med noen av de.Har og gått på medisiner men for alt i verden vil jeg unngå det igjen. Mener at medisiner gjør deg likeglad. Da vil jeg heller være langt nede en å spise medisiner, legge på meg og gå rundt å ikke føle noe. Vet at der finnes natur medisin som kanskje kunne hjulpet meg..? Har akkurat måtte sluttet med prevansjon fordi jeg tror de gjør meg værre når det gjelder humøret mitt. I tillegg miste sex- lyst. Har en ste-datter på 6 år som vi mistenker å ha AD/HD. Har vært og testet det når hun var liten men ikke påvist noe da. Problemet et at samboeren min ikke tar det helt alvorlig. Barnet bor daglig hos moren så hun er vel vant til adferden hennes? Problemet er at jeg klarer ikke å takle henne som jeg burde.Har liten tålmodighet med henne og blir stresset og frustrert av adferden hennes. Det blir nesten slik at jeg gruer meg til helger vi har henne. Føler meg råtten. Jeg burde jo ikke føle det slik ovenfor et barn...Hva er galt?

I tillegg så har hun gitt med total angst for å bli gravid. Vet at jeg har god tid når de gjelder å få barn, men jeg frykter at lysten på barn aldri vil komme.. Kan det skje? Og jeg har iallefall angst for å få en jente. Hva er galt med meg og hva bør jeg gjøre??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...