Gå til innhold

Hvor skal jeg går, hvem kan jeg henvende meg til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal gå, jeg er forvirret. Jeg har ingen å snakke med. Jeg tør ikke snakke med venner, jeg er redd for at de kommer til å synes at jeg er patetisk og overse det. Jeg orker ikke mer, jeg er så lei av å være her. Jeg skremmer meg selv av og til, som når jeg står inne på badet med en kniv i hånden og ikke vet hva jeg skal gjøre eller går dager uten å spise sikkelig, bare et brødstykke på en dag og ingenting den neste, kanskje en flaske vann. Jeg gjør det ikke fordi jeg syns jeg ikke er tynn nok, men jeg er heller redd for alt som er rundt meg. Jeg har hatt en ganske vondt opplevelse i en lang periode(3 år med mobbing) og jeg er redd for at det kommer til å skje igjen, det er kanskje teit av meg men det er sånn jeg føler det.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg anbefaler fastlegen. Egentlig begynner all hjelpsøking i helsevesenet hos fastlegen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...