Gjest snilt lite beist Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Det har skjedd en del positivt den siste uka jeg har vært innlagt, selv om jeg fremdeles er i ei akutt avdeling. En stund var det ille , og det var vel da goliane skrev inn hit om råd ang borderlinebehandling. Men den siste uka har ting begynt å endre seg til det bedre og det gode er at denne utviklingen ser ut til å bli vanntett, etterhvert. Jeg skal så snart som mulig, over i åpen avdeling. De skal, sammen med KIF og andre aktører, slik som fastlege, sette sammen et behandlingstilbud som i all hovedsak skal være poliklinisk. En fra personalet fra den åpne avdelinga driver allerede å hjelper meg med at jeg skal få kjøpt leilighet i byen og så langt har alle innvolverte i begge kommunene ( hjemkommunen og kommunen jeg skal flytte til) sagt seg villige til å samarbeide. I tillegg har det skjedd enda en positiv ting - jeg har begynt å få stilt ut og får kanskje solgt noen malerier jeg har malt. Så nå ser mye lysere ut. Jeg tar kun de medisinene jeg tør å ta, ellers tar jeg ingenting. har fått en bedre tone med ansvarsgruppa rundt meg og , og de begynner å samarbeide bedre. Så , ting ser som sagt lysere ut. Ha en god dag, alle sammen! Med vennlig hilsen 0 Siter
Goliath Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Det var godt å høre:-) Lykke til videre! Mvh 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Fint med en opptur! Det ordner seg for snille jenter, vettu! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.