Gå til innhold

Det går bedre snilt lite beist nå( tidl.firebird)

Anbefalte innlegg

Gjest snilt lite beist
Skrevet

Det har skjedd en del positivt den siste uka jeg har vært innlagt, selv om jeg fremdeles er i ei akutt avdeling.

En stund var det ille , og det var vel da goliane skrev inn hit om råd ang borderlinebehandling.

Men den siste uka har ting begynt å endre seg til det bedre og det gode er at denne utviklingen ser ut til å bli vanntett, etterhvert.

Jeg skal så snart som mulig, over i åpen avdeling. De skal, sammen med KIF og andre aktører, slik som fastlege, sette sammen et behandlingstilbud som i all hovedsak skal være poliklinisk.

En fra personalet fra den åpne avdelinga driver allerede å hjelper meg med at jeg skal få kjøpt leilighet i byen og så langt har alle innvolverte i begge kommunene ( hjemkommunen og kommunen jeg skal flytte til) sagt seg villige til å samarbeide.

I tillegg har det skjedd enda en positiv ting - jeg har begynt å få stilt ut og får kanskje solgt noen malerier jeg har malt.

Så nå ser mye lysere ut.

Jeg tar kun de medisinene jeg tør å ta, ellers tar jeg ingenting.

har fått en bedre tone med ansvarsgruppa rundt meg og , og de begynner å samarbeide bedre.

Så , ting ser som sagt lysere ut.

Ha en god dag, alle sammen!

Med vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint med en opptur! Det ordner seg for snille jenter, vettu! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...