janita Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Hei Gratulerer med distrikt! Jeg har prøvd å sende deg mail...har dere ny adresse? 0 Siter
ketty Skrevet 15. oktober 2003 Skrevet 15. oktober 2003 Hei janita! Tusen takk for hilsen. Ja, nå var det vår tur. Så deilig å endelig få vite hvor vi skal denne gangen. Ja, vi har fått ny adresse. Jeg har dessverre mistet din mailadresse etter at maskinen vår "kræsjet". Har du en anonym adresse du kan oppgi her? Eller kan du sende meg en mail via nicklisten? Er så spent på å høre hvordan det går med dere. Klem fra 0 Siter
janita Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Skrevet 15. oktober 2003 Hei janita! Tusen takk for hilsen. Ja, nå var det vår tur. Så deilig å endelig få vite hvor vi skal denne gangen. Ja, vi har fått ny adresse. Jeg har dessverre mistet din mailadresse etter at maskinen vår "kræsjet". Har du en anonym adresse du kan oppgi her? Eller kan du sende meg en mail via nicklisten? Er så spent på å høre hvordan det går med dere. Klem fra Den er rimelig anonym ja... [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.