Gå til innhold

Tildeling Kina Inor Adopt ift. andre foreninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker selv Inor Adopt og lurer på om noen har fulgt med nok til å vite når tildelingene kommer i forhold til AF og VB sine tildelinger? Usikker på dette, men har sett at VB sine kommer systematisk etter AF sine.

Salten1365380501
Skrevet

Hei

Jeg bruker også InorAdopt, og har hørt av noen at Inor får tildeling omtrent samtidig med AF, men vet ikke riktig om det stemmer.

Er dere reg. nå i desember eller januar ??

Vi er registrert i januar, og må si at det blir noen spennende dager framover, håper vi får høre noe snart.

Ventehilsen fra

Skrevet

Så lenge jeg har fulgt med her på DOL har Kina-tildelingene kommet i rekkefølgen: AF,VB og Inor til slutt. Men alle har fått i løpet av ei litt drøy uke, mener jeg å huske.

Dagene blir jo bare sååååååå lange når man venter på DEN telefonen...

Hilsen fra ei som føler med dere nå i innspurten:

Skrevet

Mitt inntrykk er, som kina-nina sier, at rekkefølgen er (eller i alle fall har vært): AF, VB og Inor Adopt.

Vi er med i Inor Adopt og fikk tildeling i forrige mnd, nærmere bestemt 18.sept. Jeg har gått litt tilbake her, og jeg ser at den første som meldte i fra her inne fikk tildeling 9.sept og det var gjennom AF. Den deste jeg så var 17.sept, men hvilken forening det var vet jeg ikke -jeg tror ikke det var Inor Adopt.

Vi reiser i midten av neste uke for å hente vår skjønne lille jente i Nanchang.

Snart kommer tildelingen til dere også.Jeg krysser fingrene og håper den kommer før dere aner!

Nattahilsen fra

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan tildelingsrekkefølgen er, men jeg har inntrykk av at det er Inor`s foreldre som reiser raskest etter tildeling. Slik har det iallefall vært tidligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...