Gjest Eos Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 skal ringe studentsamskipnaden på mandag, får en time hos psy* der. men, argh.. aner ikke hva jeg skal si engang. et problem er jo det at jeg er ekstremt flink til å føre samtaler, og har en tendens til å ikke vite om det jeg sier er det jeg føler, det jeg tror personen jeg snakker med forventer å høre etc. noe som har gjort det vanskelig med lege o.l. før.... ikke misforstå, jeg er ingen notorisk løgner men, har aldri klart å åpne meg helt for noen på en ekte måte.. så.. jaja, får ringe de på mandag og se hva som skjer. Jeg skrev ned ting på forhånd, og det gjør jeg enda og leverer til psykologen hvis det er noe jeg ikke får ut av hodet eller vet at jeg ikke vil klare å snakke om. Eller stikkord om temaer jeg vil ta opp. Jeg har også snakket med psykologen om at jeg er redd for hvordan hun oppfatter meg.Når du ringer så er det bare å be om en utredningstime så får du det i løpet av en uke. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.