Gå til innhold

Så lei, så oppgitt, så sliten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ringe studentsamskipnaden på mandag, får en time hos psy* der. men, argh.. aner ikke hva jeg skal si engang. et problem er jo det at jeg er ekstremt flink til å føre samtaler, og har en tendens til å ikke vite om det jeg sier er det jeg føler, det jeg tror personen jeg snakker med forventer å høre etc. noe som har gjort det vanskelig med lege o.l. før.... ikke misforstå, jeg er ingen notorisk løgner :) men, har aldri klart å åpne meg helt for noen på en ekte måte.. så.. jaja, får ringe de på mandag og se hva som skjer.

Jeg skrev ned ting på forhånd, og det gjør jeg enda og leverer til psykologen hvis det er noe jeg ikke får ut av hodet eller vet at jeg ikke vil klare å snakke om. Eller stikkord om temaer jeg vil ta opp. Jeg har også snakket med psykologen om at jeg er redd for hvordan hun oppfatter meg.Når du ringer så er det bare å be om en utredningstime så får du det i løpet av en uke. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...