Gå til innhold

Inor Adopt desember/januar

Anbefalte innlegg

Salten1365380501

Hei dere !

Jeg snakket med Reidun på Inor Adopt i dag, og lurte da på hvor mange andre som er i gruppe som venter tildeling nå.

Fikk da til svar at vi er 4 familier som er reg. i januar, desember vet jeg ikke hvor mange.

Er det noen av disse familiene som er aktive her på DOL ??

Vi skal så vidt jeg vet reise i lag til Kina om ikke så altfor lenge, så det kunne vært morsomt å blitt litt "kjent".

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123356-inor-adopt-desemberjanuar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

randaberg1365380590

Hei,

dette er første gang jeg er her inne,men har fulgt mye med.Vi venter tildeling når som helst nå og har fått vite at det er 4 familier i januargruppen.Oss fra Stavanger og et på østlandet og to fra Nord-Norge.Dette blir jo kjempespennede!

Hei,

dette er første gang jeg er her inne,men har fulgt mye med.Vi venter tildeling når som helst nå og har fått vite at det er 4 familier i januargruppen.Oss fra Stavanger og et på østlandet og to fra Nord-Norge.Dette blir jo kjempespennede!

Hei på deg Randaberg

Tenkte jeg måtte hilse på siden vi er fra samme området. :o)

Dere var ikke tilfeldigvis på Inor møte nå i uka? (Trenger ikke svare hvis du ikke vil.)

Hilsen

randaberg1365380590

Hei på deg Randaberg

Tenkte jeg måtte hilse på siden vi er fra samme området. :o)

Dere var ikke tilfeldigvis på Inor møte nå i uka? (Trenger ikke svare hvis du ikke vil.)

Hilsen

Hei Yogi,

jo vi var på Inor's møte.Har fulgt med mye her inne og endelig fått logget meg inn slik at jeg kan prate litt..Det nærmer seg jo nå og jeg klarer nesten ikke konsentrere meg på jobb.

Hei Yogi,

jo vi var på Inor's møte.Har fulgt med mye her inne og endelig fått logget meg inn slik at jeg kan prate litt..Det nærmer seg jo nå og jeg klarer nesten ikke konsentrere meg på jobb.

Så kjekt at det var deg. Jeg er henne med rødt hår. Vi pratet såvidt sammen da vi gikk. Dere har utrolig spennende dager foran dere nå. Blir meste litt misunnelige, men neste år er det vår tur. :o)

Lykke til med ventingen.

Hilsen

Annonse

randaberg1365380590

Så kjekt at det var deg. Jeg er henne med rødt hår. Vi pratet såvidt sammen da vi gikk. Dere har utrolig spennende dager foran dere nå. Blir meste litt misunnelige, men neste år er det vår tur. :o)

Lykke til med ventingen.

Hilsen

Takk i lige måte!:-)Det blir spennende for dere også:-)Tror jeg må ringe til Inor idag,syns det er litt dårlig at det tar så lang tid før en får svar på mail som en sender.

Salten1365380501

Hei igjen,fikk du vite mer om tildelingen av Reidun hos Inor?Jeg sendte en mail igår men har ikke enda fått svar.Har jo lest her inne at både AF og VB har fått så vi kan vel vente en telefon når som helst??

Hei.

Er også litt i svime for tia, synes disse dagene er så forferdelig lange....

Snakket som sagt med Reidun i går, og ettersom jeg forsto på henne kan vi vente tildeling til uka.

Vi får krysse fingrene framover, og satse på at vi får høre noe like over helga !!

Vi er forresten det ene paret fra Nord-Norge.

Ha ei fin helg

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...