Gå til innhold

Skulle vært toppidrettsutøver....


Glajenta

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det slik??Alle toppidrettsutøverne får behandling med en gang.Jeg er 17 år og har gått i 7 år med kraftige smerter i knærne.Har prøvd alt og gitt opp alt.Orker ikke og mase mer på helsevesnet.De holder aldri det de lover.Elsker og trene, men det stopper seg selv pga smerter.Er det ikke meningen at en 17 åring skal være aktiv??

Skulle vært toppidrettsutøver ja....

Hadde i det minste blitt trod og hørt på.......

Hilsen ei ikke så glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Yellow Ledbetter

Jeg har ingen erfaring med dette sjøl, men jeg har hørt om andre med samme problem som deg. Toppidrettsutøverne opereres så vidt jeg vet ofte ved private klinikker, for de har penger i ryggen. "Har du penger, så skal du få. Men har du ikke, så må du gå."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei glajenta.

Synd å høre at du sliter med en kneskade. Dersom det er snakk om en belastningsskade eller betennelse o.l, anbefaler jeg deg på det sterkeste å ta en titt innom www.naturterapeuten.com

For en stund tilbake hadde jeg akillestrøbbel, slet med dette i lang lang tid, prøvde det meste, ingen ting hjalp.

Men etter en olje og leirkurbehandling som jeg bestilte fra nettstedet dems, forsvant utrolig nok smertene etter to ukers tid. Flere har erfart det samme som jeg. Kanskje noe for deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Glajente.

Jeg forstår godt din frustrasjon når du ser at toppidrettsutøver X betaler seg til toppundersøkelse og behandling "på dagen". Et annet problem er at travel lege som blir oppsøkt av tilsynelatende frisk jente som klager over knærne, lett bagatelliserer problemet.

Etter som dette har vart lenge og ødelegger mye for deg, foreslår jeg at du oppsøker en av de som virkelig kan mye om idrettsknær. Selv om det koster noe mer enn en vanlig konsultasjon, så kan det være både bry og penger verdt. Jeg kan dessværre ikke anbefale noe bestemt lege her, men du kjenner sikkert til enkelte sentre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glajente.

Jeg forstår godt din frustrasjon når du ser at toppidrettsutøver X betaler seg til toppundersøkelse og behandling "på dagen". Et annet problem er at travel lege som blir oppsøkt av tilsynelatende frisk jente som klager over knærne, lett bagatelliserer problemet.

Etter som dette har vart lenge og ødelegger mye for deg, foreslår jeg at du oppsøker en av de som virkelig kan mye om idrettsknær. Selv om det koster noe mer enn en vanlig konsultasjon, så kan det være både bry og penger verdt. Jeg kan dessværre ikke anbefale noe bestemt lege her, men du kjenner sikkert til enkelte sentre.

Takk for at du svarte. Problemet er bare at jeg har vært en del ganger inne på NIMI og der skulle de da ha greie på det...eller???

Har prøvd ultrlyd, taping kombinert med opptrening, laserbehandling, masasje, varmebehandling, strømbehandling, totalt treningsforbud et år, men ingen ting hjelper.Tror liksom ikke på at noen spesialister kan hjelpe meg lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...