Gå til innhold

Når hjelpen ikke nåes

Anbefalte innlegg

Dette året har tappet meg fullstendig for krefter, jeg har i lengre tid hatt smerter i mageregionen, men i år har de kommet oftere og kraftigere enn jeg har hatt tidligere.

Har hatt kraftige smerter spesiellt om morgenen, i tillegg har jeg vært plaget med vonde ledd.

Dette gjorde det tøft å stå opp om morgenen.Hyppigere og hyppigere begynnte jeg å komme 10-15 min for sent på jobb.

Jeg har oppsøkt min fastlege og tatt diverse prøver uten at jeg føler vi har kommet noen vei.

Jeg har på grunn av dette fått mye kjeft der jeg arbeider og jeg har følt meg veldig fortvilet fordi jeg hele tiden har ønsket å komme meg tilbake i form og ta vare på jobben.

Jeg har alltid vært litt innesluttet og slitet med nerver. Etterhvert som tiden har gått har energien og humøret mitt min forsvunnet.

Jeg har mange ganger ønsket å bare forsvinne, men tanken på de jeg er glad i har stoppet meg. Jeg har begynnt å slite med alkohol fordi den har gitt meg muligheten til å koble ut en kort tid.

Dette har igjen resultert i at jeg har fått beskjed om å slutte der jeg jobber.

Nå er jeg veldig rådløs, jeg ønsker jo over alt på jord å komme meg i normal rytme, jeg er redd for fremtiden. Jeg forsørger 2 barn og jeg syntes det er leit at man ikke kan finne svar på så lang tid og at man må miste alt man har klart å oppnå før man får noe hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123395-n%C3%A5r-hjelpen-ikke-n%C3%A5es/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hershel1365380410

Du trenger hjelp fra en psykiater eller psykolog! Ikke bare en fastlege. Ofte kan de ikke hjelpe stort mer enn å gi medisiner.Det ser ut som om du trenger å finne ut av deg selv, hva som er den egentilge grunnen til at du har magesmerter. Noen ganger kan det komme av underliggende psykiske problemer. Kanskje det nettopp er samtaleterapi som kan løse dine problemer.

Har du fått sparken, eller har de gitt deg en ny sjanse? Hvis du får en ny sjanse, så gjør det du makter for å holde på jobben, og for all del prøv å vik unna alkohol. Spesielt siden du har barn. Barn takler det ikke særlig godt når foreldre drikker, og det skal ikke mye til før de blir usikre og redde.

Pleeeeease; prøv å hold deg på matta. Det finnes mange andre måter å skygge unna problemer på. Alkohol bidrar bare til å forstørre dem (har en far som er alkoholiker, så jeg vet...). Se om det er noen du kan snakke med på jobben. Noen du kan være fortrolig med. Hvordan er sjefen din? Nestleder? Bestill time hos psykiater så fort som mulig å prøv å løse dete før du kommer enda værre ut. En psykiater kan VIRKELIG hjelpe deg, bare du finner den rette!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...