Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Ville bare dele mine erfaringer med dere. Har to jenter på 8 og 10 år som er(var) sengevætere. For ca.to mnd. siden fikk vi høre om et helsekost-produkt som hadde virket på sønnen til en bekjent. Det heter Inkontinol og fåes kjøpt på helsekost butikker. Dro og kjøpte det,og det hadde utrolig effekt på den ene datteren min. Hun har vært tørr siden første tabelett. den andre datteren min hadde klar forbedring. fra 4-6 g pr.uke til 2-3g. Nå etter ca 2. mnd har hun nå hatt sin første tørre uke.Håper bare det varer,helt utrolig deilig å slippe å vaske sengklær og dyner flere ganger i uka :0)) De koster 249,- pr eske,en eske vare i en mnd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123445-tips-til-sengev%C3%A6tere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva inneholder produktet?

Her vaskes ikke sengeklær, her brukes det bleier på de som tisser i sengen så vi slipper vask.

Produktet inneholder: Bygg kli, spiret gresskarfrø,tranebær,appelsinjuce pulver,krystallklar cellulose, silica, c og e- vitamin og sink. Dagen før jeg dro og kjøpte dette,leste jeg et kjærringråd på nettet om at gresskarfrø skulle hjelpe mot sengevæting. Så det var litt pussig å se at en av hovedingrediensene var nettopp gresskarfrø :o))

Gjest Joplaya

Produktet inneholder: Bygg kli, spiret gresskarfrø,tranebær,appelsinjuce pulver,krystallklar cellulose, silica, c og e- vitamin og sink. Dagen før jeg dro og kjøpte dette,leste jeg et kjærringråd på nettet om at gresskarfrø skulle hjelpe mot sengevæting. Så det var litt pussig å se at en av hovedingrediensene var nettopp gresskarfrø :o))

Hmm, interresant. Hvordan er det med jentene dine da, tisser de på seg fordi de sover ekstra tungt eller tror du det skyldes andre ting?

Tror vi skal prøve dette "vindundermiddelet" og se om det kan bli noen tørre bleier hos oss etterhvert.

Hmm, interresant. Hvordan er det med jentene dine da, tisser de på seg fordi de sover ekstra tungt eller tror du det skyldes andre ting?

Tror vi skal prøve dette "vindundermiddelet" og se om det kan bli noen tørre bleier hos oss etterhvert.

Beklager sent svar,har ikke vært innom siden jeg skrev sist. Jentene mine sover nok veldig tungt. Prøvde en alarm matte med 10 forskjellige alarmer.Ingen reaksjon... Anbefaler å prøve det,damen på helsekosten sa de hadde fått enormt med positive tilbakemld. lykke til!!!

Annonse

Hei

Vet du om dette funker på voksne også eg er 20 år og sliter med nattvæting og litt på dagen, altså eg må gå med bleie hele tiden, dette er noe eg har lært meg til og syns det er greit, men og vært helt bleie fri hadde vert konge

Hei! Dette middelet er faktisk egentlig beregnet på voksne med inkontinens problemer,så det skader ikke å prøve!!!

Gjest trebarnsmamma

Hei! Dette middelet er faktisk egentlig beregnet på voksne med inkontinens problemer,så det skader ikke å prøve!!!

Ser at du har prøvd helsekostproduktet med hell på dine døtre.

Sønnen vår er 12 og fortsatt sengevæter. Har prøvd Minirin, alarmmatter etc. uten noe særlig hell. Har dere også prøvd dette?

Lurer på om dette produktet du nevner burde prøves.

Du sier at det er beregnet på voksne, men hvordan doserer du da? Følger du det som står på pakken?

Hilsen

Sønnen vår er 12 og fortsatt sengevæter. Har prøvd Minirin, alarmmatter etc. uten noe særlig hell. Har dere også prøvd dette?

Du sier at det er beregnet på voksne, men hvordan doserer du da? Følger du det som står på pakken?

Hilsen

Heia! Bruker samme dosering som til voksne.Spurte på helsekosten og fikk beskjed om å gjøre det. Anbefaler deg å gjøre et forsøk på dette middelet. Det har funket veldig bra for mange.

Hilsen

Glemte å svare på det andre du spurte om:o) Ja, vi har prøvd minirin,alarmmatte,mindre drikke om kveldene uten hell. Har tilogmed prøvd fotsoneterapi. Fotsoneterapi virket en liten stund på den eldste,men da måtte hun ha det 1-2 g i uken. Det ble dyrt i lengden...

• 2 uker senere...
Gjest trebarnsmamma

Heia! Bruker samme dosering som til voksne.Spurte på helsekosten og fikk beskjed om å gjøre det. Anbefaler deg å gjøre et forsøk på dette middelet. Det har funket veldig bra for mange.

Nå har vi brukt produktet i 8- 9 dager og det er ingen endring. Vi tok 2 tabl i 5 dager og gikk over på 1 tabl i døgnet.

Har du noen andre gode tips????

Kan en endring fortsatt skje?

Nå har vi brukt produktet i 8- 9 dager og det er ingen endring. Vi tok 2 tabl i 5 dager og gikk over på 1 tabl i døgnet.

Har du noen andre gode tips????

Kan en endring fortsatt skje?

Synd,det ikke funket for dere. Du kan jo prøve en stund til,ihvertfall til pakken er brukt. Den yngste jenta mi hadde ikke full effekt med en gang. Hun tisset seg litt skjeldnere ut enn før. Nå har hun faktisk vært helt tørr i 2-3 uker :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...