kina-nina Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Her kommer svar på ditt spørsmål litt lenger nede... "Snuppa" vår bruker str. 22, og hun er snart 21 mnd. (83cm/10,5kg) Hun brukte str. 20 ganske lenge, men nå i sommer vokste bena hennes så fort at hun rett og slett hoppet over str.21. Håper dere får en riktig fin Kina-tur! (Masse fint skotøy å få kjøpt for en vanvittig billig penge... De dyreste vi kjøpte til vår jente var et par støvletter i mykt, fint skinn til den nette sum av kr.40,- !!!) Hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123449-fibe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibe Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Tuen takk for svaret! "Solstrålen" vi skal hente er 22 mnd nå og skal være 84,5 cm lang og veie 10 kg. Da hun var 16 mnd skal hun ha vært 77 cm og 11 kg. Det skal bli spennende å se hvor stor/liten hun egentlig er. Vi har med klær i str. 86 og noen av bodyene er i 80. Går det så går det. Prøver å si til meg selv at vi ikke trenger å ha med så mye fordi vi kan få kjøpt alt mulig dit vi kommer. Det er bare å følge det opp!!! Sko har vi ikke i det hele tatt og jeg forstår jo av det du forteller at det smarteste er vente til vi er på plass i Beijing og Nanchang. God helg til deg og dine! Hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123449-fibe/#findComment-748124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Tuen takk for svaret! "Solstrålen" vi skal hente er 22 mnd nå og skal være 84,5 cm lang og veie 10 kg. Da hun var 16 mnd skal hun ha vært 77 cm og 11 kg. Det skal bli spennende å se hvor stor/liten hun egentlig er. Vi har med klær i str. 86 og noen av bodyene er i 80. Går det så går det. Prøver å si til meg selv at vi ikke trenger å ha med så mye fordi vi kan få kjøpt alt mulig dit vi kommer. Det er bare å følge det opp!!! Sko har vi ikke i det hele tatt og jeg forstår jo av det du forteller at det smarteste er vente til vi er på plass i Beijing og Nanchang. God helg til deg og dine! Hilsen fra Hei! ) Vil du ha vår prinsesse sine mål også? ) Hun er 21 måneder, 78 cm og 10,3 kg. Hun bruker sko str 20 ca. Dvs alt fra noen i 19 og vintersko i 21. Er enig i at det er smart å vente med å kjøpe sko til dere har fått henne. Det er så masse fint i barnesko i Kina !! Du skal ikke se bort fra at prinsessen deres er littegrann mindre enn det papirene hennes sier. Det var vår jente, og det er visst ganske vanlig at de "runder av oppover", både på vekt og høyde. Jenta vår var snaue 14 måneder og skulle være 8,5 kg og 72 cm da vi fikk henne. Hun va ca 7,8 kg og 68-69 cm. Lykke til - det er en vanvittig morsom alder iallefall!! MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123449-fibe/#findComment-748310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Tuen takk for svaret! "Solstrålen" vi skal hente er 22 mnd nå og skal være 84,5 cm lang og veie 10 kg. Da hun var 16 mnd skal hun ha vært 77 cm og 11 kg. Det skal bli spennende å se hvor stor/liten hun egentlig er. Vi har med klær i str. 86 og noen av bodyene er i 80. Går det så går det. Prøver å si til meg selv at vi ikke trenger å ha med så mye fordi vi kan få kjøpt alt mulig dit vi kommer. Det er bare å følge det opp!!! Sko har vi ikke i det hele tatt og jeg forstår jo av det du forteller at det smarteste er vente til vi er på plass i Beijing og Nanchang. God helg til deg og dine! Hilsen fra Da kan du jo få vår bertes mål også: 27 måneder - 82 cm - 10 kg - str. 21 i sko, og bruker str. 80/86 i klær. God tur! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123449-fibe/#findComment-748344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Tuen takk for svaret! "Solstrålen" vi skal hente er 22 mnd nå og skal være 84,5 cm lang og veie 10 kg. Da hun var 16 mnd skal hun ha vært 77 cm og 11 kg. Det skal bli spennende å se hvor stor/liten hun egentlig er. Vi har med klær i str. 86 og noen av bodyene er i 80. Går det så går det. Prøver å si til meg selv at vi ikke trenger å ha med så mye fordi vi kan få kjøpt alt mulig dit vi kommer. Det er bare å følge det opp!!! Sko har vi ikke i det hele tatt og jeg forstår jo av det du forteller at det smarteste er vente til vi er på plass i Beijing og Nanchang. God helg til deg og dine! Hilsen fra Og here is the result of our jury ) LilleLan er nå 23 mnd. - 85 cm - 10,5 kg - bruker str. 80/86 i klær og str. 21 i sko. God Tur til Nanchang, som også er vår 'fødeby'. Nesten sånn at jeg blir litt misunnelig, gitt ... med tanke på det dere har i vente *smiler* Hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123449-fibe/#findComment-748777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibe Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hei! ) Vil du ha vår prinsesse sine mål også? ) Hun er 21 måneder, 78 cm og 10,3 kg. Hun bruker sko str 20 ca. Dvs alt fra noen i 19 og vintersko i 21. Er enig i at det er smart å vente med å kjøpe sko til dere har fått henne. Det er så masse fint i barnesko i Kina !! Du skal ikke se bort fra at prinsessen deres er littegrann mindre enn det papirene hennes sier. Det var vår jente, og det er visst ganske vanlig at de "runder av oppover", både på vekt og høyde. Jenta vår var snaue 14 måneder og skulle være 8,5 kg og 72 cm da vi fikk henne. Hun va ca 7,8 kg og 68-69 cm. Lykke til - det er en vanvittig morsom alder iallefall!! MVH Hei og takk til dere som har gitt meg svar her. Morsomt å lese om størrelsen til barna deres.Vi gleder oss enormt til å reise nå og er så spente så spente. Ønsker dere alle en god uke, hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123449-fibe/#findComment-748998 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.