Gå til innhold

Hvor blir det av VB's Kinatildelinger???

Anbefalte innlegg

Noen som vet?

Eller som vil tippe, kanskje.....?

Vi er i desembergruppa, logget inn i Kina 03.12.2002. Denne ventingen er ikke til å holde ut!!

Det mest positive med helgen akkurat nå er at forholdet mitt til telefonen blir litt mindre anstrengt og nervøst.

Noen som kjenner seg igjen?

Klem fra en utålmodig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123451-hvor-blir-det-av-vbs-kinatildelinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen Fodi !!

Takk for koselig prat her om kvelden :-)

Jeg begynner å bli lettere irritert !!!! Det synes som om alt svever i det blå.

Skal prøve å la være å tenke "tildeling" i helgen,..men mandag morgen er vel "nerveslitet" i gang igjen,tenker jeg.

Håper på MANGE gladmeldinger i neste uke :-))) Hold ut !!!!

Klem

Hei igjen Fodi !!

Takk for koselig prat her om kvelden :-)

Jeg begynner å bli lettere irritert !!!! Det synes som om alt svever i det blå.

Skal prøve å la være å tenke "tildeling" i helgen,..men mandag morgen er vel "nerveslitet" i gang igjen,tenker jeg.

Håper på MANGE gladmeldinger i neste uke :-))) Hold ut !!!!

Klem

Byttet nick, snart4? Det viste jeg ikke. Du har fått mail, forresten.

Selv om Verdens Barn er blitt "varslet" om 31 tildelinger for desember og januar-gruppa, så kommer sikkert den beskjden pr. mail. Mappene med barnas papirer (tildelingene) blir derimot sendt pr. post, og det tar dermed mye lenger tid før _de_ kommer hit til landet.

Jeg tipper tildelingene kommer i slutten av neste uke. Vi fikk telefonen på en fredag (25/10) i fjor....

Men jeg krysser selvfølgelig alt jeg har for at de kommer før!

Selv om Verdens Barn er blitt "varslet" om 31 tildelinger for desember og januar-gruppa, så kommer sikkert den beskjden pr. mail. Mappene med barnas papirer (tildelingene) blir derimot sendt pr. post, og det tar dermed mye lenger tid før _de_ kommer hit til landet.

Jeg tipper tildelingene kommer i slutten av neste uke. Vi fikk telefonen på en fredag (25/10) i fjor....

Men jeg krysser selvfølgelig alt jeg har for at de kommer før!

Hei igjen !

Dette er jo rent til å bli deppa av :-((((

Det blir da nesten to uker etter AF,...og sååå lang tid kan det vel ikke ta ????

(si at det ikke gjør det :-)

Uansett, det blir en spennende uke .

GOD HELG

Klem

..sier at tildelingene kommer i første halvdel av neste uke.

VB skrev beskjeden 14.10. En "ekspress" sending tar fra 3 til 5 virkedager fra Beijing til Oslo.

Vi brukte VB sist og da vet jeg at forsendelsen gikk fra Beijing mandag og vi fikk tildelingen fredag ettermiddag kl 1630 - akkurat når vi hadde "gitt opp".

Hold ut.......

Annonse

Hei fodi og dere andre!

Kjenner meg godt igjen ja...Det er stort sett det eneste jeg tenker på om dagen - ganske vanskelig å være motivert på jobb(jeg skal begynne på jobb nå - natt)

Dessuten syns jeg de andre rundt meg skal være like opptatt av det som meg.....

Tråler nettet for å finne noe spennende om Kina.

Tror jeg har tatt 100 utskrifter om alskens saker av litt interesse...

Er det forresten noen som har tenkt å sende engangskamera/pakke til barnehjemmet? Har forstått at det ikke er så populært, men ser at mange gjør det.

Ha en god helg alle sammen - i neste uke skjer det nok!!!!

Hilsen fra meg

..sier at tildelingene kommer i første halvdel av neste uke.

VB skrev beskjeden 14.10. En "ekspress" sending tar fra 3 til 5 virkedager fra Beijing til Oslo.

Vi brukte VB sist og da vet jeg at forsendelsen gikk fra Beijing mandag og vi fikk tildelingen fredag ettermiddag kl 1630 - akkurat når vi hadde "gitt opp".

Hold ut.......

Skal dere ha...nå ble jeg roligere :-)))

Klem

fei1365380229

Hei fodi og dere andre!

Kjenner meg godt igjen ja...Det er stort sett det eneste jeg tenker på om dagen - ganske vanskelig å være motivert på jobb(jeg skal begynne på jobb nå - natt)

Er det forresten noen som har tenkt å sende engangskamera/pakke til barnehjemmet? Har forstått at det ikke er så populært, men ser at mange gjør det.

Hilsen fra meg

Vi sendte engangskamera og en liten tøykanin til barnehjemmet. Kaninen var det første vi så når de kom med henne, og den MÅ være å sove i senga sammen med henne, det er bare yndlingen hennes, selvom hun ikke var noe interessert i den når vi var i Kina.

De hadde også tatt bilder med engangskamera av henne, men hadde glemt blitz så innebildene ble ikke noe av, men kjempeartig å ha noen fra hennes tid på barnehjemmet.

Vi var i en provins hvor de eneste bildene som var tatt av henne og som vi fikk var et passbilde, og to andre bilder på 19 mnd. så disse bildene av henne utenfor og i hagen på barnehjemmet er gull verdt.

Skader vel ikke å prøve (-:

Håper de er rett rundt schwingen! Da vi fikk tildeling (brukte VB) fikk vi faktisk samme dagen som AF sine, men så vidt jeg kan huske er det eneste gangen det har skjedd. Ellers har de ligget alt fra et par dager til en ukes tid etter AF. Hvorfor aner jeg ikke.

Vi fikk tildeling på en mandag. Kl 1440 for å være nøyaktig. :o) Kanskje det blir det samme for dere?

Lykke til med innspurten fra

Hei fodi og dere andre!

Hilsen fra meg

Hei!

Vi sendte pakke med bl.a. kamera i, men fikk det ikke igjen. Vår datter hadde vært i fosterhjem, men vi sendte til barnehjemmet de hørte til da. Har fått høre i ettertid at sjefen på det barnehjemmet ikke liker disse pakkene, dessuten har visst CCAA sendt ut instruks til barnehjemmene at de ikke skal ta bilder og returnere ved overleveringen av barna. Det ble visst for mye arbeid for dem å følge opp. Det ble vedlig polulært for amerikanerne å sende, så jeg kan tenke meg at det har ramla inn med kameraer på de største barnehjemmene...!

Vi var heldige, vi fikk et album med bilder av snuppa, 2 bilder fra hver måned fra hun var ca 4-5 måneder til like før vi fikk henne.

I tillegg har vi kontakt med fosterfamilien hennes og har fått bilder derfra også. Så vi syns vi er kjempepriviligerte.

MVH

Tildelinger fra VB ligger alltid 1 til 2 uker etter AF. De har jo opplyst at de venter 31 tildelinger og jeg er ganske sikker at de første får allerede til uken. (en uke etter AF)

Jeg kjenner mange som er i denne gruppen og kan nesten ikke vente.

Selv er vi i mars/03 og får kanskje rund 20 i neste mnd ?!

Til uken skjer det nok skal du se... ;o)) Lykke til...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...