Gjest trrrish Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Siden jeg blir aggresiv og sinna når jeg er deprimert. http://www.dagensmedisin.no/nyheter/VisArtikkel.asp?ArtId=2602 0 Siter
lite beist Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Da må vi i så fall være flere...er ganske sånn jeg også, selv om jeg godt kunne ha trengt å gråte i stedet for å bli forbanna.... Du er ikke alene om å ha det problemet! Med vennlig hilsen 0 Siter
ulva Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Det er åpenbart jeg også! Ikke fordi jeg er så sinna, men jeg har ikke produsert nok østrogen på tre år...føles som overgangsalderen. Men ta vekk AD'ene, da blir jeg sinna, da!Da var jeg irritabel og rasende på alle. 0 Siter
Gjest tod Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Selvfølgelig er du ikke det. Du var vel bare forbanna. Du er ei nydelig jente. 0 Siter
Hannah k Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 Da må vi i så fall være flere...er ganske sånn jeg også, selv om jeg godt kunne ha trengt å gråte i stedet for å bli forbanna.... Du er ikke alene om å ha det problemet! Med vennlig hilsen Henger meg på jeg også.. he he Er nok ganske vanlig å bli"sinnataggen" 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 Henger meg på jeg også.. he he Er nok ganske vanlig å bli"sinnataggen" *humre litt* Ta det du leser i avisene med ei klype salt! At det er mer vanlig blant menn å reagere slik ved depresjon tilsier ikke at kvinner også KAN reagere slik. Selv er jeg vel ganske kvinnlig av meg en slik artikkel tatt i betraktning . Grinete og likegyldig... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.