Gå til innhold

for en fantastisk fredag

Anbefalte innlegg

Gjest finnguala

Føler meg uggen for tiden. Også fordi gruppen min på studiet synes å fungere dårlig. Vi skal ha et oppvask møte om det i neste uke.

Fammilien min er fremdeles ikke alltid like hyggelige. Det får jeg også en uggen følelse av. Fordi jeg føler at jeg er en frekk drittsekk, og at det er derfor de er som de er mot meg. Hva er galt om ikke det er meg det er noe galt med?

Jeg får angst av å være i nærheten av dem. Jeg blir ikke godtatt hjemme. Uansett når det er, så må jeg være forberedt på bråk. Plutselig sier det pang, når jeg minst aner det. Uten at jeg helt skjønner sammenhengen.

Broren min er ikke noe snill mot meg. Min mor ei heller. Hun kjefter mye på meg og roper til meg. Greit, kan forstå av og til at hun blir sint, når jeg ikke har ryddet, og da er det vel greit at hun herjer med meg da. Det er i det hele tatt greit at folk er frekke mot meg, det har jeg vel fortjent. Siden jeg er så uspiselig. Det må jeg jo være.

Skal være alene i kveld, heldigvis.

Nå er det bare litt over en uke til jeg flytter hjemmefra. Det er IKKE for tidlig.

Da sier jeg bye bye.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123464-for-en-fantastisk-fredag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...