gogo1365380358 Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Det hadde vært litt artig å vite hvor mange vi er som er registrert i Kina i mai -03, og som bruker VB. Det er jo stor sannsynlighet for at vi skal reise sammen til Kina om ikke så alt for lenge. Det hadde vært flott å kunne få til en mail gruppe for oss, men nå er ikke jeg særlig stødig på slike ting - er det andre her som er det, som får til/kan lage en slik gruppe? og er det flere enn meg som kunne tenke seg å holde kontakten fremover gjennom en mail gruppe? mvh 0 Siter
tulipaner Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 Hei Gogo! Jeg er i mai03 gruppa i VB. Jeg vil gjerne delta i mailgruppe. Vi har jo mye felles å se frem i mot! Hvis nå neste tildeling gjelder februar/mars er det ikke lenge til det er vår tur. Har hørt løse rykter om at det kan skje at april/mai også kommer samtidig, men det er jeg usikker på. Tror nok at vi får tildeling i januar/februar og at vi er hjemme i Norge igjen i mars. Men vi får bare vente å se, det kan bli årets julegave! Vi snakkes, 0 Siter
tango Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Hei gogo og tulipaner! Jeg er også en av VB-mai03-gjengen, vil gjerne ha kontakt med dere framover! Nå begynner det liksom på alvor, og det er mange spørsmål som surrer rundt i hodet. Jeg kan ikke noe med sånne mailinglister, men hvis vi bare er 3 er det kanskje like greit å sende vanlige mailer til hverandre?? Deler dine spådommer om tildelingstidspunkt, tulipaner, tror også på reise i mars/april. Men hvem vet? Grusomt spennende er det iallefall! 0 Siter
gogo1365380358 Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Skrevet 19. oktober 2003 Hei gogo og tulipaner! Jeg er også en av VB-mai03-gjengen, vil gjerne ha kontakt med dere framover! Nå begynner det liksom på alvor, og det er mange spørsmål som surrer rundt i hodet. Jeg kan ikke noe med sånne mailinglister, men hvis vi bare er 3 er det kanskje like greit å sende vanlige mailer til hverandre?? Deler dine spådommer om tildelingstidspunkt, tulipaner, tror også på reise i mars/april. Men hvem vet? Grusomt spennende er det iallefall! Hei tango. Ja, det kan se ut som om at det er like greit å sende vanlige mailer til hverandre - kanskje vi ikke er så mange som bruker VB og er registrert i mai. Det er i hvertfall veldig hyggelig å holde kontakt med deg :-) mvh 0 Siter
gogo1365380358 Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Skrevet 19. oktober 2003 Hei Gogo! Jeg er i mai03 gruppa i VB. Jeg vil gjerne delta i mailgruppe. Vi har jo mye felles å se frem i mot! Hvis nå neste tildeling gjelder februar/mars er det ikke lenge til det er vår tur. Har hørt løse rykter om at det kan skje at april/mai også kommer samtidig, men det er jeg usikker på. Tror nok at vi får tildeling i januar/februar og at vi er hjemme i Norge igjen i mars. Men vi får bare vente å se, det kan bli årets julegave! Vi snakkes, Hei tulipaner. Det ser foreløpig ut som at vi ikke er så mange, så det er kanskje like greit som "tango" sier å sende vanlige mailer til hverandre. Hvis du ønsker å sende meg en mail, så finner du adressen min på Nicklisten. Eller hvis du har en anonym adresse så kan du jo legge den ut her (jeg prøvde å lete etter deg på nicklisten, men fant deg ikke). Jeg synes det er kjempehyggelig om vi kan holde kontakten. Det er noen spennende måneder vi går i møte! mvh 0 Siter
Gjest Med kinabarn i hjertet Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Jeg er også i mai 03 gruppen, men i AF. Vil gjerne ha kontakt med dere likevel! Selv om vi ikke kommer til å reise sammen, så får vi jo barn omtrent samtidig! 0 Siter
gogo1365380358 Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Skrevet 19. oktober 2003 Jeg er også i mai 03 gruppen, men i AF. Vil gjerne ha kontakt med dere likevel! Selv om vi ikke kommer til å reise sammen, så får vi jo barn omtrent samtidig! Hei Med kinabarn i hjertet! Jeg synes det er kjempegøy at vi kan følge hverandre og holde kontakt selv om vi ikke bruker samme forening - skulle bare mangle. Vi sitter nok inne med de samme spørsmålene og for ikke å snakke om følelsene og forventningene for det som skal skje om ikke så alt for lenge. Jeg vil gjerne ha kontakt med deg - du finner mailadressen min på nicklisten. mvh 0 Siter
tulipaner Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Hei igjen! Så hyggelig at vi er blitt en liten gjeng! Det er enormt spennende å følge med på utviklingen mht tildelinger. Hvordan finner jeg nicklisten? Høsthilsen fra 0 Siter
Papagena Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Vi er også i VB med registering mai -03. Fint om vi kan bli litt kjent på forhånd. Jeg har for øvrig hele tiden vært innstilt på vårtur til Kina (april-mai, da er det visst veldig fint der), nå blir det kanskje en vinterreise istedet? Jeg hadde tenkt å vente til over nyttår med å klargjøre jobben for permisjon, men det ser ut til at planleggingen bør fremskyndes. Det er litt rart å ha en fødsel med ukjent termindato... 0 Siter
gogo1365380358 Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Skrevet 20. oktober 2003 Hei igjen! Så hyggelig at vi er blitt en liten gjeng! Det er enormt spennende å følge med på utviklingen mht tildelinger. Hvordan finner jeg nicklisten? Høsthilsen fra Hei tulipaner! Her er adressen til nicklisten http://www.nicklisten.com mvh 0 Siter
gogo1365380358 Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Skrevet 20. oktober 2003 Vi er også i VB med registering mai -03. Fint om vi kan bli litt kjent på forhånd. Jeg har for øvrig hele tiden vært innstilt på vårtur til Kina (april-mai, da er det visst veldig fint der), nå blir det kanskje en vinterreise istedet? Jeg hadde tenkt å vente til over nyttår med å klargjøre jobben for permisjon, men det ser ut til at planleggingen bør fremskyndes. Det er litt rart å ha en fødsel med ukjent termindato... Hei Papagena! Hyggelig at vi er flere som kan vente sammen, også skal vi da sannsynligvis reise sammen. Det er jammen spennende tider vi går i møte:-) Jeg vil gjerne ha kontakt, så du må gjerne sende meg mail - du finner adressen min på nicklisten. Har lagt ut link til den under "tulipaner" sitt svar. Gleder meg til å bli kjent med deg/dere. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.