Gå til innhold

HASJ suger tett

Anbefalte innlegg

Det var da fælt så langt bakover i trådene du har gravd..

Mener du det er helt greit å understreke for noen at ubehagelig rus tilhører sjeldenhetene?

Det ville være mer nøytralt, og bedre, å si at "for en del så oppleves rusen bare ubehagelig." Istedet for - det tilhører sjeldenhetene.. Det er min mening.

Jeg har røyket hasj 3-4 ganger, og det var jævlig. Spør meg ikke hvorfor jeg i det hele tatt gadd å prøve igjen etter den første gangen..

Var det en gammel tråd? Det la jeg ikke merke til. Det var da vitterlig noen som sa noe i går. Jaja...

'Mener du det er helt greit å understreke for noen at ubehagelig rus tilhører sjeldenhetene?'

Nei, har jeg sagt det? Det vil jo være meningsløst all den tid din rus ikke kan oppleves av meg.

'Det ville være mer nøytralt, og bedre, å si at "for en del så oppleves rusen bare ubehagelig." Istedet for - det tilhører sjeldenhetene.. Det er min mening.'

Jasså. Det er _din_ mening. Ikke et spesielt 'nøytralt' utsagn, eh?

'Jeg har røyket hasj 3-4 ganger, og det var jævlig. Spør meg ikke hvorfor jeg i det hele tatt gadd å prøve igjen etter den første gangen..'

Greit. Men andre opplever det altså ikke slik - tvert imot. Og det må da være lov å gi uttrykk for?

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

8

• VinterSalg

6

• Prozak

6

• laguna1365380434

4

Hva vet du egentlig om mine verdier, og mitt forbruk av alkohol?

Jeg vet ingenting om verdiene dine...

Men dette vet jeg, at man kan på ingen måte ta avstand fra rus om man ruser seg selv, om det er på piller, hasj, heroin, alkohol, ghb, e, you name it!

Så er det rus uansett åssen man ser på det!

Da blir det dobbelt moral, og det tilsier vel egentlig at man ikke kjenner sine verdier godt nok!

Man kan ikke være imot en ting men allikavell så gjør man det samme hver helg!

Slik er det bare!

Alkohol ER mye farligere enn hasj, i dagtidlig fant de tanten min ihjeldrukket på sofaen! Så om ikke alkohol er farlig så vet ikke jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...