Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er snart 30 år og egentlig lykkelig gift og mor til verdens nydeligste barn, 4 1/2 år og snart 1 år. MEN til og fra siden høsten 2001 har jeg slitt med nedstemdhet, noe som er meget slitsomt for meg og mannen min. Jeg føler at jeg like greit kan bli borte og at familien har det mye bedre uten meg. Mannen min klarer jo alt likevel. Jeg orker ikke ta meg før alt som jeg egentlig vil. Arbeider som sykepleier og på jobb/privat er det nok ingen som merker noe. Gir alt og litt til. Vil jo ikke gjøre en dårlig jobb. Jeg vil jo være en flink mor, kone og sykepleier, noe som jeg ikke synes jeg er. Føler at jeg aldri får noe positivt tilbake i det jeg gjør, men samtidig føler jeg at jeg jo ikke gjør noe nyttig at det ikke er så rart. Hva skal jeg ta meg til? Orker og vil ikke ha det slik!

Gjest Gudrun Ensslin
Skrevet

Jeg kan bare si at jeg føler med deg, og vet hvordan du har det.

Gjest Windsong
Skrevet

Jeg kan bare si at jeg føler med deg, og vet hvordan du har det.

Er ikke godt å ha det sånn. Snakk med fastlegen din om det. Kanskje ville du ha nytte av antidepressiva og henvisning til en psykolog el. psykiater?

Skrevet

Hei, hei. Du har det nok vondt nå, men du vet sikkert selv hva det er. Du er nok inne i en depresjon. Det kan være at du vet årsaken, eller at du ikke egentlig vet hvorfor. Ta deg en tur til fastlegen og fortell ham/henne hvordan du føler det. HUSK: ...både "leg og lærd" har fått seg en "smell". Lykke til videre Mvh.

Gjest Gudrun Ensslin
Skrevet

Er ikke godt å ha det sånn. Snakk med fastlegen din om det. Kanskje ville du ha nytte av antidepressiva og henvisning til en psykolog el. psykiater?

Takk for støtten. Jeg går allerede fast til psykiater og tygger cipralex på fritiden. Ikke at jeg har merka noe til pillene, men... Da har jeg mer tro på at samtaleterapien etter hvert skal utvikle seg til noe matnyttig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...