Gå til innhold

Oppdatering av politiattttttestene!!Yess!!!

Anbefalte innlegg

Fyren1365380423

Spenningen stiiiger....i går fikk vi beskjed om å oppdatere politiatteastene våre.......!!!

Det hadde jeg allerede gjort forige uke...he..he...så i dage er de sendt med ekspress til oslo..de er hos AF mandag morgen.....

Spennende dager fremover!!!!

Stakkars de som ringer meg fremover nå.......

Lykke til videre alle ventere....jeg holder nesten puuusten!! Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123536-oppdatering-av-politiattttttesteneyess/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Håper DU får den lenge etterlengtede telefonene.....og at den kommer fortere enn fortest!!!!!! Jeg venter i stor spenning men skal prøve å la være å ringe.....(Må ringe en gang.....vil gjerne ha dere med på 2 års dag i løpet av uka en gang.....vet ikke helt hvilken dag enda.....håper det går bra....å ringe altså...?)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...