Gå til innhold

Hvordan regnes stipendet til min sønn?

Anbefalte innlegg

Gjest takker for råd

Min sønn skal begynne på videregående neste høst. Spørsmålet om stipend melder seg. Det har seg slik at min sønn og hans bror er barn jeg har fra tidligere. Jeg har fått ny samboer og vi har et barn sammen. Blir min samboers inntekt tatt med i betrakning når stipendet skal regnes ut, selv om han ikke er far til min sønn? Han tjener ca 240.000 i året, jeg tjener 180.000 kr i året. Faren til barna er gift på nytt og har fått nye barn. Bare lurer fordi jeg har hørt fra andre at sønnen min kan risikere å ikke få stipend fordi jeg har samboer. Synes dette blir urettferdig siden min samboer ikke forsørger min sønn i det hele tatt. Hvordan beregnes stipendet egentlig?

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...