Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk distrikt i går, kan ikke helt fatte det. Distriktet heter Choco, noen som har hørt om det?

Hvis jeg forstår brevene vi fikk rett så skal vi også oppdatere politiatt., dette lå ved i et eget brev, så da er det vel sånt? Kan ikke riktig fatte det, nå skjer det endelig.

Skal vi bli foreldre før jul? Det er helt utrolig.

Gratulerer til alle dere andre som har fått gode nyheter den siste tiden, har ikke vært så aktiv her i det siste. Og til dere som venter, jeg håper det kommer flere gladnyheter i uken som kommer.

Klem

Skrevet

Hei, hei :-)

Må sende deg en gratulasjon her også!!! Så kjekt :-).

Du har forresten fått mail..

Klem fra Melissa

Skrevet

Hei

Gratulerer med distrikt. Har ikke hørt så mye om dette distriktet, men det ligger på vestkysten av Colombia,(ut mot Stillehavet). Vi traff et svensk par i Bogota i fjor som var i byen Quibdo i dette distriktet og hentet seg to jenter. Der var utrolig varmt og fuktig der.

Vet ikke om det er slik der hele året.

Håper dere får tildeling raskt. Lykke til videre.

Hilsen

Skrevet

GRAULERER så mye med både distriktet og at dere skal oppdatere attestene.. DA er tildeling like rundt hjørnet!! WOW så spennende...

Nå kommer det et lite rush av Colombianyheter tror jeg!!!

:-)

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer med distrikt. Nå er det nok ikke lenge før telefonen kommer. Lykke til videre i ventetiden.

Klem fra

gogo1365380358
Skrevet

Gratulerer så mye - du skal se at telefonen ringer før du vet ordet av det.

mvh

Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt :-)

Gratulerer såå masse. Håper telefonen kommer snart-snart !!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt! Nå skal du se det blir familieforøkelse før jul!!!

Nå er jeg veldig spent på hvor lenge vi må vente på distrikt. Vi fikk jo godkjenning samtidig med dere. Jeg hadde tildigere nicket "snart tre?" men er nå

Skrevet

Vi fikk Choco som distrikt ved første adopsjon. Leste masse om stedet, og gledet oss til å reise dit....men "skjebnen" ville det annerledes så papirene våre endte opp i Cali i stedet for. Nå har vi to deilige barn fra Cali, men synes likevel det er ekstra spennende å høre om tildelinger fra "vårt første distrikt".

Håper dere får tildeling snart!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt.

Måtte neste etappe gå i super fart.

Gratlaklem fra

Colombiamamma
Skrevet

Gratulerer med distrikt!!

Nå blir det spennende fremover.

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt + oppdatering av attester. Nå går dere spennende dager i møte!

Klem fra

linus1365380366
Skrevet

Gratulerer med distrikt - og lykke til videre!!!

Skrevet

Gratulerer med distrikt! Enda et steg nærmere målet. Håper resten av prosessen går fort, fort, fort ....

Lengsel1365380312
Skrevet

Wow - så spennende! NÅ skjer det virkelig noe!

Vi må tydeligvis smøre oss med tålmodighet, vi... Men jeg gleder meg over at det ihvertfall endelig skjer noe nå!!

Lykke til i den aller siste ventingen!

Klem fra

Skrevet

Hei hijos.

Gratulerer så mye med distrikt.

Nå er det nok ikke lenge før dere skal reise. Ønsker dere lykke til i denne siste ventetiden.

En stor vente klem fra

beauty1365380442
Skrevet

Heisann hijos

Gratulere så masse med distrikt. Håpe det no går rasanes fort til den lenge etterlengta telefonen kommer.

Lykke til videre

Hilsningan kommer fra

Trebarnmamsen
Skrevet

gratulerer så mye med flere spennende nyheter! Jeg tror det kommer noen få barn til Norge fra dette distriktet pr år. Kjenner en nydelig gutt derifra! Mener å huske de hentet barnet der, men tilbragte mesteparten av ventetiden i Bogota. Lykke til!

Salten1365380501
Skrevet

Gratulerer med et skritt videre i prosessen!

Håper det går fort framover nå, lykke til videre .

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...