Gå til innhold

Et hjertesukk fra en som venter...

Anbefalte innlegg

Sitter og leser om de som har fått nyheter om tildeling av distrikt, og gleder meg på deres vegne. Kikker også på Colombialisten ang. hvordan folk ligger an... Hjertet mitt synker når jeg ser de som har ventet kortere enn oss får beskjeder... Hva er det som gjør at det blir forskjeller i ventetiden, og er det ikke snart vår tur?!

Dette er ikke ment som klaging, bare et hjertesukk. Jeg er sikker på at det er fler som kjenner det akkurat på samme måten.. Men jeg får bare vente videre, ikke annet å gjøre. Jeg har aldri vært så glad i postmannen noen gang..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123620-et-hjertesukk-fra-en-som-venter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår din frustrasjon og lengsel.

Vi har følt det slik vi også, men gleden når det skjer noe blir bare desto støøre og alt det kjedelige er glemt.

Vi venter nå på det berømte brevet om oppdatering av attester samt den store telefonen, postmannen har aldri vært så sen om dagene, og nåde den som ringer uten att det er viktig.........

Hvor langt kan egentlig ett døgn bli føles som evigt....

Bit sammen snart er det din tur

Kan godt forstå at du synes det er slitsomt når vi rykker forbi i køen. Jeg vet ikke hvorfor det er slik i Colombia. Det er veldig slitsomt når alt er så uforutsigbart. Du har liksom ingen ting å forholde deg til. MEn det kommer, det kommer, Når du minst venter det, og da kan du nesten ikke tro at det er sant.

Håper dere får gladnyheter om ikke så alt for lenge, og at dere får reise før jul.

Venteklem fra

Lengsel1365380312

Jeg skjønner godt hvordan du har det nå, ventesyk! Vi også ligger litt foran ift godkjenning, men må tydeligvis være veldig tålmodige... Det er ingenting vi kan gjøre for å få framskyndet prosessen!

Vi får bare holde hverandre med selskap og glede oss over at det ENDELIG løsner i Colombia!!

Du skal skje det skjer noe i sakene våre fortere enn ventet!

Klem fra

Mattias1365380379

Hei!

Du får se det som positivt at både ESIN og hijos sendte papirene samtidig og litt før deg (iallfall iflg colombialisten), det kan jo bety at det er din tur ganske snart også!!!

Vet hvordan du har det nå, for selv om vi har ventet litt kortere enn dere, så er jeg utrolig utålmodig om dagen!

Prøver å trøste meg med at det iallfall skjer noe der borte nå, og at alle nyheter om distrikt og tildelinger betyr at vi er ett skritt nærmere, fordi køen blir kortere.

Lykke til med resten av ventingen, håper du får noen gode nyheter snart!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...