Gjest vuppibjornen Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 ...eller er dette forumet veldig utsatt for anti-antidepressiva propaganda for tida? Noen som har meninger og tanker rundt det? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Ja det synes jeg og, enig med du i det. Selv vil jeg ikke være uten, iallefall ikke enda. Har prøvd å slutte etter ett halvt år før. Og det gikk til h... så fort som bare det. Nei av to onder osv. Mvh 0 Siter
Gjest tod Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Det ser ut til å være noe som blusser opp her fra tid til annen. Når det gjelder dette er jeg tilbøyelgi til å tenke "ingen røyk uten ild". 0 Siter
Mimmy Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Vet ikke helt hva du mener med propaganda.....selv syns jeg ihvertfall det fungerer bra med antidepressiva, ihvertfall atskillig bedre enn om jeg skulle vært det foruten. Men jeg tror ikke at antidepressiva alene er den beste løsningen, jeg tror det bør kombineres med annen type behandling, trening osv. Og så er jeg skeptisk til å bruke antidepressiva av den typen som er vanskelig/umulig å seponere. Dvs at man gjør seg kronisk avhengig av AD. 0 Siter
Gjest calestia Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 joa, men jeg driter i det. Hadde ikke vært her uten piller. Bænkers er det at noen bare må ha det. Synes for det meste at det er en umoden og trangsynt diskusjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.