Gå til innhold

Er det bare meg...

Anbefalte innlegg

Gjest vuppibjornen
Skrevet

...eller er dette forumet veldig utsatt for anti-antidepressiva propaganda for tida?

Noen som har meninger og tanker rundt det?

Kizza1365380506
Skrevet

Ja det synes jeg og, enig med du i det.

Selv vil jeg ikke være uten, iallefall ikke enda. Har prøvd å slutte etter ett halvt år før. Og det gikk til h... så fort som bare det.

Nei av to onder osv.

Mvh

Skrevet

Det ser ut til å være noe som blusser opp her fra tid til annen. Når det gjelder dette er jeg tilbøyelgi til å tenke "ingen røyk uten ild".

Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med propaganda.....selv syns jeg ihvertfall det fungerer bra med antidepressiva, ihvertfall atskillig bedre enn om jeg skulle vært det foruten. Men jeg tror ikke at antidepressiva alene er den beste løsningen, jeg tror det bør kombineres med annen type behandling, trening osv. Og så er jeg skeptisk til å bruke antidepressiva av den typen som er vanskelig/umulig å seponere. Dvs at man gjør seg kronisk avhengig av AD.

Gjest calestia
Skrevet

joa, men jeg driter i det. Hadde ikke vært her uten piller. Bænkers er det at noen bare må ha det. Synes for det meste at det er en umoden og trangsynt diskusjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...