Gjest nei, ikke nå Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Tror dere at det faktum at jeg har vært 50 % sykemeldt i 2 mnd, og for tiden er 100 % sykemeldt i to uker for å se om det bedrer seg kan føre til at vi får nei til å adoptere ? Omsorgsevnen har det ingenting å si for,mener jeg - finnes ikke deppa, og må bare ta det som det kommer - og ikke økonomi heller (mannen tjener bra), men strengt tatt så: Kan det hende at jeg blir operert og at alt blir bra eller at Jeg blir operert og ikke blir bra. Etter et år med sykemelding da, er det vel attføring som står på programmet. Det skjønner jeg i så fall at kan ha betydning - selv om vi kommer til å ha grei økonomi med attføringspenger også. Men det er jo minst 3/4 år før det evt. er aktuelt å omskolere seg (på attføringspenger). Tar Bufa hensyn til sånt som kanskje kan skje neste sommer ? Er det lurest å utsette adopsjonene til jeg vet hva utfallet av senebetennelsen blir ? Når det er sagt, så er jeg merkbart bedre, men ikke god nok til at jeg klarer 100 % jobb. Hva tror dere om dette ? Vi venter første besøk fra barnevernet i løpet av november. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123726-gjenstridig-senebetennelse-i-skulderen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nonymus Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 I en slik usikker situasjon mht. helsetilstanden, kan det kanskje være en fordel for dere å utsette adopsjonen inntil du vet noe mer konkret om hvordan det går. En senebetennelse i seg selv er nok ikke grunn for avslag fra BUFA, men de vurderer deres totale situasjon. Og i en slik vurdering vil mulighetene for operasjon/ omskolering/ attføring være av betydning. Kanskje du kan kontakte BUFA og spørre dem til råds, evt. snakke med barnevernet om situasjonen deres. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123726-gjenstridig-senebetennelse-i-skulderen/#findComment-751496 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.