ban Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Som småbarnsforeldre og i 80% jobb så kan det være nok å gjøre. Snuppa vår har øreproblemer og la inn dren for 2. gang for to uker siden. Da fant de ut at polyppene også skulle taes. Det skjer i morgen. I morgen skal storebror på Rikshospitalet å operere ut dren. Altså to operasjoner med to barn på to forskjellige steder! Lørdag for en og en halv uke siden snublet snuppa i sine egne ben og fikk et stort kutt inne i munnen - inn på legevakten. Det gikk bra ingen søm denne gangen. På lørdag som var fant hun ut at den tripp trapp stolen kan faktisk tippe bakover. Søndag morgen fant hun ut at det gjør inmari vondt å hoppe med hodet først ut av sofaen. Dette kulminerte i ett tøfft møte med grusen når hun løp på broren sin søndag kveld. Det så ganske ille ut med blod i hele ansiktet. Det viste seg da å være et stort kutt i pannen - inn på legevakten igjen - det var jo en hel uke siden sist! Legen som var der forrige helg smilte litt for han kjente henne jo igjen! tre sting i pannen, fire som holdt den lille toåringen. Det var vel det som var verst. Nå har seksåringen blitt sørpaforkjøla så vi får se an operasjon i morgen..... Men snuppa på to er blid og fornøyd og ser seg stadig i speilet. Ganske stolt! Håper at vi har gjort unna alt styret på en måned og er ferdig for en stund. hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123781-litt-t%C3%B8ff-oktober/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hei ban! Oi, oi, oi! Skal si det skjer mye hjemme hos dere! Du skriver så morsomt, så jeg innrømmer at jeg måtte le litt, selv om det var alvorlig nok... Stakkars små. Håper operasjonene går smertefritt for seg og at alt blir mye bedre etterpå. Og ikke minst at mammaen og pappaen ikke blir helt utslitt! Ta vare på deg selv! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123781-litt-t%C3%B8ff-oktober/#findComment-750221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det var ikke meningen å le når jeg leste innlegget ditt, men jeg kjenner vår lille datter litt igjen i det. Hun har ikke vært på legevakten, men fy søren hvor mange kuler og blåmerker hun har fått. Hun skal hoppe bestandig. Når hun sitter i sofaen, når hun skal kle på seg, når hun sitter på tripp-trapp stolen. En dag så datt hun og slo øyet i kanten på bordet, noe som medførte en stor kul over øyet med påfølgende blå - lilla - brun - gul farge. Men ikke nok med det dagen etter datt hun rett ned i bordet (så eller hørtes ikke ille ut) og fikk verdens største kul i pannen som selvfølgelig fikk fargene nevnt ovenfor. De påfølgende dagene gikk jeg og gjettet henne som en annen fårehund, men man kan jo ikke holde på med det hele tiden heller. Men altså, heldigvis ingen farlige skader, men vondt gjorde det selvfølgelig. Hun sier faktisk at hun har vondt i pannen ennå etter forrige kul, men det stemmer nok ikke altså, for kulen og fargen er for lengst forsvunnet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123781-litt-t%C3%B8ff-oktober/#findComment-750282 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ban Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Det var ikke meningen å le når jeg leste innlegget ditt, men jeg kjenner vår lille datter litt igjen i det. Hun har ikke vært på legevakten, men fy søren hvor mange kuler og blåmerker hun har fått. Hun skal hoppe bestandig. Når hun sitter i sofaen, når hun skal kle på seg, når hun sitter på tripp-trapp stolen. En dag så datt hun og slo øyet i kanten på bordet, noe som medførte en stor kul over øyet med påfølgende blå - lilla - brun - gul farge. Men ikke nok med det dagen etter datt hun rett ned i bordet (så eller hørtes ikke ille ut) og fikk verdens største kul i pannen som selvfølgelig fikk fargene nevnt ovenfor. De påfølgende dagene gikk jeg og gjettet henne som en annen fårehund, men man kan jo ikke holde på med det hele tiden heller. Men altså, heldigvis ingen farlige skader, men vondt gjorde det selvfølgelig. Hun sier faktisk at hun har vondt i pannen ennå etter forrige kul, men det stemmer nok ikke altså, for kulen og fargen er for lengst forsvunnet. Av og til må man bare se det humoristiske i ting. Hun har nå en polstret lue som er fin i parken. Pannen er jo polstret..... med plaster!! Godt å høre at snuppa ikke er alene om å klumse litt for tiden ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123781-litt-t%C3%B8ff-oktober/#findComment-750606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ban Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Hei ban! Oi, oi, oi! Skal si det skjer mye hjemme hos dere! Du skriver så morsomt, så jeg innrømmer at jeg måtte le litt, selv om det var alvorlig nok... Stakkars små. Håper operasjonene går smertefritt for seg og at alt blir mye bedre etterpå. Og ikke minst at mammaen og pappaen ikke blir helt utslitt! Ta vare på deg selv! Klem fra Jeg tror vår lille snuppe har tatt igjen deres lille prinsesse på aktivitetsnivå! Nå skal jeg ha "fri" fra jobben i tre dager for å være hos barna! Går det bra med dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123781-litt-t%C3%B8ff-oktober/#findComment-750608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg tror vår lille snuppe har tatt igjen deres lille prinsesse på aktivitetsnivå! Nå skal jeg ha "fri" fra jobben i tre dager for å være hos barna! Går det bra med dere? Hihi! Ja, det høres sånn ut, på antall legevaktbesøk og antall sting sydd. Utrolig nok har vi ennå ikke hatt noen større skader. Ikke et eneste legevaktbesøk, ikke engang et plaster. Bare ett lite legebesøk i fjor vinter da hun var veldig forkjølet i 3 uker. Da er det verre med mammaen. Det går knapt en dag uten at jeg dunker meg i ett eller annet i redningsaksjonene. Jeg kaster meg rundt og ned og bort og frem. Og hun tar sjanser. Forleden kveld før leggetid, satt jeg i sofaen og leste. Så hørte jeg et "Hei!" fra andre enden av stuen og snudde meg. Da stod hun oppå spisebordet og gliste fornøyd og stolt over at hun hadde klart å ta ut en stol og klatre opp helt alene. Jeg sa "Stå i ro!" og ilte bort. Hun stod pent og pyntelig og ventet til jeg kom og "reddet" henne. Hun finnes ikke redd for noe... sukk. Også i barnehagen sier de at de må passe på henne nesten hele tiden. Hun er høyest og raskest og prøver alt, selv om hun er minst og yngst. Så ufattelig herlig... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123781-litt-t%C3%B8ff-oktober/#findComment-750622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamta Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hjelpe meg, ja, det var noen tøffe dager/ uker, ban! Men det høres ut som dere tar det med humør likevel. Håper det går bra med begge operasjoner! Hilsener fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123781-litt-t%C3%B8ff-oktober/#findComment-750940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rao Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hihi! Ja, det høres sånn ut, på antall legevaktbesøk og antall sting sydd. Utrolig nok har vi ennå ikke hatt noen større skader. Ikke et eneste legevaktbesøk, ikke engang et plaster. Bare ett lite legebesøk i fjor vinter da hun var veldig forkjølet i 3 uker. Da er det verre med mammaen. Det går knapt en dag uten at jeg dunker meg i ett eller annet i redningsaksjonene. Jeg kaster meg rundt og ned og bort og frem. Og hun tar sjanser. Forleden kveld før leggetid, satt jeg i sofaen og leste. Så hørte jeg et "Hei!" fra andre enden av stuen og snudde meg. Da stod hun oppå spisebordet og gliste fornøyd og stolt over at hun hadde klart å ta ut en stol og klatre opp helt alene. Jeg sa "Stå i ro!" og ilte bort. Hun stod pent og pyntelig og ventet til jeg kom og "reddet" henne. Hun finnes ikke redd for noe... sukk. Også i barnehagen sier de at de må passe på henne nesten hele tiden. Hun er høyest og raskest og prøver alt, selv om hun er minst og yngst. Så ufattelig herlig... Kjære ban ) Må jo smile litt i sjegget når jeg leser, men du verden for en måned dere har hatt ! Vi får nå virkelig håpe at dere har gjort unna det værste på en stund nå !!! Vi har også en liten tøffing her i huset, men det ser faktisk ut som om hun har forstått litt om hva som er _for_ farlig. Hun passer faktisk litt på innimellom, så noe besøk på legevakten har vi heldigvis sluppet unna enda Håper november blir en rolig måned for dere i allefall )) Klem fra ho 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123781-litt-t%C3%B8ff-oktober/#findComment-751087 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.