Gjest venter på besøk Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg er inne her og følger med på debatten innimellom, og ser at du kommer med en del utsagn som nok blir oppfattet veldig provoserende. Du har tydeligvis masse innegjemt, ubearbeidet aggresjon i forhold til utenlandsadopsjon, og det får deg faktisk til å fremstå som temmelig "forstyrret". Jeg har ikke fått med meg om du er adoptert selv, og sliter svært med det, eller om du på annen måte har et nært forhold til noen som er adoptert. Jeg velger å tro deg på ditt ord når du sier at din intensjon her inne primært ikke er å provosere, men heller å kaste lys over det du mener er uheldige forhold rundt utenlandsadopsjon. Uansett er det helt klart en årsak til all din aggresjon, og det ville nok være godt for deg å snakke med en fagperson - psykolog/psykiater el. l, om dette. Vi her på forumet kan ikke hjelpe deg, og som du sikkert skjønner, hjelper du heller ikke de adoptivbarna du har sånn omsorg for på denne måten. Så lenge de fleste her inne oppfatter deg så provoserende, fører det bare til at piggenen stikkes enda lengre ut, og at man nekter å høre på deg i det hele tatt, selv når du eventuelt faktisk har rett. Så for å tjene saken, og ikke minst for din egen del, håper jeg du tar tak i det som plager deg. Jeg er sikker på at du kan få et bedre liv, og faktisk også kan formidle tankene dine på en slik måte at du ikke provoserer, men kanskje heller "vekker" leserne dine. Målet ditt er tydeligvis at adopsjoner skal foregå på riktig måte, og at barna skal få det bra, men det er ikke det budskapet vi oppfatter når vi leser det du skriver. Det er svært, svært synd at du er så plaget og sliter så mye, og jeg håper virkelig at du tar aksjon og gir deg selv et bedre liv ! Det er det bare du som kan gjøre, uansett hvilken historie du bærer med deg. Dersom du fortsetter ditt litte korstog her på forumet nå når du vet hvor lite det tjener saken din, tar jeg det som et tegn på at du ikke er så opptatt av disse barna likevel, men tvert i mot kun ønsker å provosere. Til alle dere andre vil jeg si: Dette forumet er åpent for alle, og vi kan ikke verne oss mot at slike plagede personer som Privadoptert skriver her. Det er helt klart mer synd på denne personen enn på oss, og la oss derfor la ham/henne være i fred med tankene og innleggene sine. Det Privadoptert sier kan ikke skade oss - og når vi blir provosert, skader vi bare oss selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123805-kj%C3%A6re-privadoptert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
frø Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Så fint når noen inspirerer oss til fatning i forhold til provoserende innlegg. Takk til "venter på besøk" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123805-kj%C3%A6re-privadoptert/#findComment-750446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.