Gå til innhold

seroxat

Manta1365380114

Anbefalte innlegg

Manta1365380114
Skrevet

hei!

jeg har nå gått på seroxat i ca. 2 år.

jeg har nettopp sluttet, men får høre veldig mye rart om akkurat dette legemidlet.

f.eks. at det er høy dødelighet når man skal slutte. og at det kan være mer til skade enn til hjelp når man går på det så lenge som meg.

jeg er bare veldig usikker på hva jeg skal gjøre.

jeg er svimmel, kvalm og har angst og paranoia.

finns det noen web sider med informasjon om dette legemidlet?

Videoannonse
Annonse
Jake1365380469
Skrevet

Dette hørtes rart ut!

Og direkte feil, tør jeg påstå!

Det må i tilfelle være snakk om noen få enkelttilfeller, med suicidale personer, eller noe liknende. Hvorfor gikk du på seroxat?

Prøv www.felleskatalogen.no, der står alle legemidlene

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Tro ikke alt du hører. Mer enn 20.000.000 mennesker har brukt Seroxat, og ingen har dødd verken av å bruke det eller av å slutte med det.

Derimot har det gitt millioner av mennesker et bedre liv og frhindret tusenvis av selvmord.

Som for alle andre legemidler vil det være noe få som reagerer anderledes enn det store flertall. Slik har også noen få fått alvorlige bivirkninger av Seroxat på samme måte som at noe har fått det av acetylsalisylsyre (Albyl, Globoid, Novid) og av penicillin.

Manta1365380114
Skrevet

Dette hørtes rart ut!

Og direkte feil, tør jeg påstå!

Det må i tilfelle være snakk om noen få enkelttilfeller, med suicidale personer, eller noe liknende. Hvorfor gikk du på seroxat?

Prøv www.felleskatalogen.no, der står alle legemidlene

jeg begynnte med seroxat pga at jeg så på det som en siste utvei. enten det eller selvmord for å si det rett ut.

jeg var såpass langt nede, og klarte ikke se noe "lys i tunnellen". var desperat.

den har fungert bra, men skal den egentlig brukes så lenge som jeg har brukt den?

for å si det kort, jeg sliter med angst, extrem paranoia, sosial angst, kan begynne å gråte uten noe som helst grunn, føler meg trist og verdiløs. bare for å nevne noe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...