Gå til innhold

Tenk ett år siden...............

Anbefalte innlegg

I dag er det akkurat ett år siden vi traff vår lille engel for aller første gang. Helt utgrått, hikstende og med redde øyne ble hun lagt i armene mine, og vårt liv sammen begynte.

Jeg vil aldri glemme Wuhan, den store grå byen, som har gitt oss den største gaven vi kunne ha fått.

Det har vært enkelte tøffe tak,for lillemor er rimelig viljesterk, men du verden hvilken glede hun har tilført familien vår.

Når jeg ser tilbake på året som har gått, så kan jeg ikke for mitt bare liv forstå hvorfor vi ikke satte i gang adopsjonsprosessen mye før, men jeg er jo også overlykkelig for at vi startet akkurat da vi gjorde det. Vi kunne ikke ha fått et barn som hadde passet bedre inn i familien. (Mannen min ler hver dag, og sier at endelig har vi fått en unge som er like sta som mamman *s*)

Jeg vil bare få si til alle dere som venter..- hold ut !! Resultatet blir _enda_ bedre enn dere kan tenke dere. Virkelig verdt å vente på !!!! :o)

Lykkelig hilsen fra trebarnsmamman

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123898-tenk-ett-%C3%A5r-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei rao.

Det var et nydelig innlegg! Måtte trekke på smilebåndet litt.

Det var nesten sånn for oss også, bare vi adopterte i fra Colombia. Vår lille vilje sterke prinsesse er nå passert 3 år.

Vi er i gang med adopsjon nr. 2 og venter nå "bare" på den store telefonen.

lykke til videre med den lille!

Hilsen

Vannkastanje 1

Heisann rao :o)

...det er helt utrolig hvor fort tiden går.Vi har vært hjemme i litt over 6 mnd nå, og tiden har gått utrolig fort.....selv om det føles som om gutten vår har vært sammens med oss bestandig :o)

Temperamanget er det ingen ting i veien med her heller...men jeg trøster meg med at det sikkert kommer godt med senere.

Håper at dere har det bra alle sammen!!!

Klem fra

Heisann rao :o)

...det er helt utrolig hvor fort tiden går.Vi har vært hjemme i litt over 6 mnd nå, og tiden har gått utrolig fort.....selv om det føles som om gutten vår har vært sammens med oss bestandig :o)

Temperamanget er det ingen ting i veien med her heller...men jeg trøster meg med at det sikkert kommer godt med senere.

Håper at dere har det bra alle sammen!!!

Klem fra

Heisann- så fint å høre fra deg !!! Det er så lenge siden. Her hos oss går det fint- vi stortrives, og har akkurat vært og skrevet under sosialrapport i går...........

ps- mailboksen min har plass til flere bilder.. *S*

Håper vi chattes snart !!

Klem fra

Vannkastanje 1

Heisann- så fint å høre fra deg !!! Det er så lenge siden. Her hos oss går det fint- vi stortrives, og har akkurat vært og skrevet under sosialrapport i går...........

ps- mailboksen min har plass til flere bilder.. *S*

Håper vi chattes snart !!

Klem fra

Hei igjenn rao :o)

Så morro å høre at dere er i gang igjenn. ER det samme land denne gangen også?...eller er det Korea? Synes å huske at du nevnte det en gang...

Har ikke framkalt flere bilder på cd enda, fordi jeg har hatt slik hastværk for å få bilder i full fart som skulle sendes nedover...men nå er vi heldigvis ferdige med alle raportene så neste film blir det vell råd med :o).....

Mailboksen min har god plass den også...

Klem fra

Hei igjenn rao :o)

Så morro å høre at dere er i gang igjenn. ER det samme land denne gangen også?...eller er det Korea? Synes å huske at du nevnte det en gang...

Har ikke framkalt flere bilder på cd enda, fordi jeg har hatt slik hastværk for å få bilder i full fart som skulle sendes nedover...men nå er vi heldigvis ferdige med alle raportene så neste film blir det vell råd med :o).....

Mailboksen min har god plass den også...

Klem fra

har du mailadressen min fortsatt ?

Jeg har nemlig mistet alle mailadressene mine iom at vi har skiftet operativsystem og slikt på datan.....

Du skal selvfølgelig få bilder :o))

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...