Gå til innhold

Spm. om 3 mnd rapport til Colombia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Ja nå har vi snart vært i Norge i 3 mnd etter at vi kom hjem fra Colombia. Og da skal det jo skrives en rapport som skal oversettes til spansk.

Vi fikk et par kontaktpersoner som kunne oversette for oss.. Er det noen som har erfaring fra disse ifht hvor lang tid de bruker på jobben!?

Jeg antar at det skal skrives litt om barnet, utvikling, om oss og hvordan vi har det sammen.. Og så skal det vel følge med endel bilder av oss?!

- Jeg gleder meg litt til denne rapporten jeg!!

forelsket colombiamamma
Skrevet

Du skal skrive om hvordan tiden har vært etter at dere kom hjem med barnet. Hvordan barnet har tilpasset seg sin nye familie og sitt nye land. Jeg skrev en lang avhandling (måtte jo selvsagt begrense meg:-)) og sendte med masse bilder. Det samme gjorde jeg ved neste rapport.

Jeg synes det var gøy å skrive rapport, jeg, og jeg skjønner at du gleder deg:o)

Håper dere har det bra med prinsen og at han storkoser seg i sitt nye hjemland!

Lykke til med rapporten!

mvh.

Skrevet

Det er kjempekjekt å skrive rapport! Husker jeg slet med å begrense meg både mht tekst og bilder :-))

Vi skrev litt om hvordan det hadde godt med Bella siden vi hentet henne, litt om utviklingen hennes, og litt om vår lykkelige familie på tre. Og så la vi med en del bilder av henne alene, sammen med oss og sammen med resten av familien.

Kos deg med rapporten!

Beste hilsen fra

Skrevet

Jeg husker ikke helt hvor lang tid oversetterene brukte, men jeg tror det kun tok 1-2 uker fra jeg oversendte rapporten og bildetekstene på mail.

Lykke til med rapporten.

hilsen en som venter noe veldig om dagen.

Skrevet

Har akkurat sendt vår andre rapport. Vi har brukt Amparo, veldig hyggelig og effektiv dame (men det er de nok alle som Af anbefaler). Sendte rapporten på mail, og det tok bare et par dager før oversettelsen kom tilbake.

Skrevet

Takk for alle svar ang. rapporten..

Men jeg glemte et spm..

Hvor mye er det man betaler de som oversetter??

Skrevet

Takk for alle svar ang. rapporten..

Men jeg glemte et spm..

Hvor mye er det man betaler de som oversetter??

200,00 pr side.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...