Horgen Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Min farmor er 90 år gammel, og holder seg godt. Hun har likevel fått litt redusert korttidshukommelse i det siste. Min far og jeg er nå engstelige for at hun kan komme til å utvikle demens. Vi har lest om såkalte "smart pills" som Ritalin, Provigil, Ginko-biloba og Aricept [sci. Am., 2003]. Disse medikamentene skal, på ulike måter, kunne virke forebyggende. Hva er deres synspunkt på å bruke disse midlene forebyggende? Vi er naturligvis bekymret for eventuelle negative bivirkninger, mens faren for placeboeffekt er ikke bekymringsverdig. 0 Siter
Elis31 Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Leste nettopp at e-vitamin og c-vitamin skal hjelpe mot dette. Søk på nettet, det skulle være mot Alzheimer. 0 Siter
Horgen Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 Leste nettopp at e-vitamin og c-vitamin skal hjelpe mot dette. Søk på nettet, det skulle være mot Alzheimer. Mange takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.