Gå til innhold

Papirene på vei til Brasil!!

Anbefalte innlegg

Brasilmamma..
Skrevet

Endelig, nå er papirene på vei til Brasil. Fikk brev fra Inor i går; Vi er nå "gravide"!!!

Måtte bare skrive det (c:

Skrevet

G r a t u l e r e r!!!!!

Hvor lengen må man vente på tildelig når det gjelder Brasil da?

Skrevet

Da følges vi ad. samtidig som våre veier nå skilles...våre papirer er på vei til Kina....

Er det ikke godt å være gravid, og vær klar over at mange av plagene er ganske like de som er "biologisk

gravide" ...så lykke til.

Skrevet

gratulerer med et stort steg mot å bli Brasilmamma!!!!

Brasilmamma..
Skrevet

G r a t u l e r e r!!!!!

Hvor lengen må man vente på tildelig når det gjelder Brasil da?

Må nok vente oss at det kan ta 1 1/2 år, kanskje mer, forhåpentligvis mindre (c: så det blir et laaangt svangerskap. Men den som venter på noe godt osv..

Skrevet

Gratulerer, det må være deilig å ha kommet så langt :-)

Vi skal ha første hjemmebesøk på tirsdag - det er artig med alle "milepæler" som passeres

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer med et skritt videre. Lykke til videre i prosessen.

Hilsen

Gjest vordende mamma
Skrevet

Heiv på deg, og gratulerer så langt i prosessen. Hvilken alder har dere satt dere på, og er det en eller søsken? Søsken tar jo kortere tid, og det er kjempegøy, det kan jeg love deg. Alt går flott md storfamilien vår i allefall!

Hilsen meg, send meg gjerne en mail hvis du vil

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...