Gå til innhold

Juki - kinesiske barnesanger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei dere to

Vedr. musikk

Vi kjøpte masse flotte barne-CD'er i Kina til gi-bort-pris.

Disse har gullungen vår hatt mye lede av. - Kan anbefales.

Se gjerne litt på Chinaspout sine sider for der finner du navn og bilder av CD'ene, som evt. kan skrives ut før reise.

Jeg viste bare disse utskriftene i en butikk i Kina, og fikk kjøpt med meg hjem mye bra.

For de som da ikke skal til Kina flere ganger, så kan man kjøpe mye bra på på

www.chinaspout.com og på

www.afk.com (Asia for Kids)

Jeg har handlet hos begge og det har gått bra både med betaling og forsendelse osv.

Men husk bare en ting når dere importerer varer fra USA. Man kan få seg en overraskelse i posten for Norge er veldig flink med å sende ut regninger på moms, toll og avgifter på importerte ting, selv om det bare er leker til eget barn.

Så det kan bli dyrene enn man tror.

Hei dere to

Vedr. musikk

Se gjerne litt på Chinaspout sine sider for der finner du navn og bilder av CD'ene, som evt. kan skrives ut før reise.

Jeg viste bare disse utskriftene i en butikk i Kina, og fikk kjøpt med meg hjem mye bra.

www.chinaspout.com og på

Jeg har handlet hos begge og det har gått bra både med betaling og forsendelse osv.

Men husk bare en ting når dere importerer varer fra USA. Man kan få seg en overraskelse i posten for Norge er veldig flink med å sende ut regninger på moms, toll og avgifter på importerte ting, selv om det bare er leker til eget barn.

.....fra både Chinasprout.com og afk.com, men må innrømme at jeg blir litt "lost" på sånne sider. Det er jo så mange å velge mellom.

Kanskje du en gang kan peke ut hvem av dem du kjøpte og har god erfaring med?

.....fra både Chinasprout.com og afk.com, men må innrømme at jeg blir litt "lost" på sånne sider. Det er jo så mange å velge mellom.

Kanskje du en gang kan peke ut hvem av dem du kjøpte og har god erfaring med?

Det skal jeg gjøre...:-)

Jeg kan sende deg noe eller vi kan gå i butikken i sammen i Kina over jul :-)

Hei dere to

Vedr. musikk

www.chinaspout.com og på

Hvis du passer på å aldri bestille mer enn for 250,- n.kr pr forsendelse, slipper du moms ol. Hvertfall har dette fungert bra når jeg bestiller frø og blomsterløk fra Sverige og Stor Britania.

Annonse

Hvis du passer på å aldri bestille mer enn for 250,- n.kr pr forsendelse, slipper du moms ol. Hvertfall har dette fungert bra når jeg bestiller frø og blomsterløk fra Sverige og Stor Britania.

Varer under kr 200,- kan importeres fritt, med unntak av tobakk og alkoholholdige drikkevarer.

For varer med verdi mellom kr 200,- og kr 1000,- skal det kun svares merverdiavgift. Dere kan selv foreta fortolling via internett på http://www.toll.no/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...