delfi Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 ... men valgte Korea. Med BUFA-godkjennelse fra desember 2002 hadde vi fått tildelt et barn fra Kina nå... og kanskje fått reise før jul. I Sør-Korea går det fryktelig tregt og vi er blitt varslet med 1-3 måneders ekstra ventetid. Det er fryktelig frustrerende og det hjelper ikke at min jobbsituasjon er så kjip at jeg nesten ikke kan vente på permisjonen. Arrghhh... Frustrert hjertesukk fra 0 Siter
Kinesermor Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 ....deres barn! Uff, det høres kanskje flåsete ut, jeg skjønner at det nå oppleves enormt frustrerende. Det er vondt å gå slik å vente i det uvisse, når skjer det noe, skjer det noe i det hele tatt, hvem er han/hun, får vi noen gang tildeling. MEN det gjør dere.......og tro meg om dere vil, da er ventetiden faktisk glemt - har vært der og vet at det blir slik.... Lykke til med ventetiden, for hver dag som går er dere en dag nærmere! 0 Siter
yogi Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Hei du ) Har dere fått beskjed om ytterligere 1-3 måneders venting da? Føler med deg. Må være utrolig frustrerende å ikke vite når "termin" er. ) Hold ut delfi. Verdens beste resultat venter i andre enden. Hilsen 0 Siter
ahg Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Hei Delfi. Kjenner meg igjen i din frustrasjon - bare at for oss var det omvendt. Vi valgte opprinnelig Korea (i 1996), men ble anbefalt å bytte til Kina pga kortere ventetid. Den lange ventetiden på Korea på dette tidspunktet gjorde at mannen min risikerte å falle for aldersgrensen mens vi ventet. Så vi byttet til Kina, og gjett hva som skjedde: ventetiden på Kina økte fra ca 6 mnd til 12-14 mnd, og ventetiden på Korea falt fra 14-15 mnd til 3-4 mnd! Vi ville med andre ord kunne fått barn mange måneder tidligere om vi hadde holdt fast ved Korea. Det var forferdelig frustrerende å tenke på mens vi gikk der og ventet og verket. Ventetider kan være uforutsigbare greier. MEN - så fikk vi da også verdens vidunderligste kinajente til slutt. Jeg er overbevist om at hun var 'ment for oss'. Romantisk oppspinn eller ikke - vi kunne ikke tenke oss å bytte henne ut med noen annen for alt i verden. Så hold ut! Jeg velger å tro at det er en mening med alt som skjer (eller ikke skjer). 0 Siter
delfi Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Skrevet 28. oktober 2003 ... for velmenende og fornuftige ord. Mvh Ragnhild 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.