Gjest Hunan-mor Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg ser at det er flere som har fått barn fra Kina, og som har valgt Korea når de nå er i gang med en ny prosess. Jeg ble så nysgjerrig på hvorfor dere har skiftet land - kan dere si noe om det? For sikkerhets skyld: jeg mener ikke at det er noe galt med det. Lurer bare fordi de fleste velger å få flere barn fra samme land. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124490-f%C3%B8rst-kina-s%C3%A5-korea/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
rao Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Heisann ) Vi er ett av de parene som har valgt dette. Det som var mest utslagsgivende for oss var muligheten for eskorte i Korea. Vi har ikke noe slekt i nærheten, og vi har tre barn fra før. Dermed føltes det tryggere der og da at man KUNNE velge eskorte fra Korea. Det at barna bodde i gode fosterhjem telte også positivt for oss. Det var absolutt ikke med lett hjerte vi valgte bort Kina denne gangen, vi har fått ett veldig godt forhold til dette fantastiske landet, så vi kommer garantert til å reise tilbake snart. Det får heller bare bli en ferie i stedet for en hentereise............. Vi har funnet ut at vi sannsynligvis kommer til å reise ned til Korea alle mann likevel, så vi kunne egentlig ha spart oss byttet, men gjort er gjort, og jeg er av den formening at vi kommer til å få det barnet som er ment for oss okke som. Vennlig hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124490-f%C3%B8rst-kina-s%C3%A5-korea/#findComment-755218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Med kinabarn i hjertet Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Heisann ) Vi er ett av de parene som har valgt dette. Det som var mest utslagsgivende for oss var muligheten for eskorte i Korea. Vi har ikke noe slekt i nærheten, og vi har tre barn fra før. Dermed føltes det tryggere der og da at man KUNNE velge eskorte fra Korea. Det at barna bodde i gode fosterhjem telte også positivt for oss. Det var absolutt ikke med lett hjerte vi valgte bort Kina denne gangen, vi har fått ett veldig godt forhold til dette fantastiske landet, så vi kommer garantert til å reise tilbake snart. Det får heller bare bli en ferie i stedet for en hentereise............. Vi har funnet ut at vi sannsynligvis kommer til å reise ned til Korea alle mann likevel, så vi kunne egentlig ha spart oss byttet, men gjort er gjort, og jeg er av den formening at vi kommer til å få det barnet som er ment for oss okke som. Vennlig hilsen fra Jeg vil også tro at en grunn til å velge Korea, er muligheten for å kunne få en gutt, dersom man feks har fått ei jente fra før. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124490-f%C3%B8rst-kina-s%C3%A5-korea/#findComment-755220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sofie32 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Vi hadde en ganske tøff tur til Kina når vi hentet hjem vesla vår. Hun var ganske syk ved overtakelsen og vi var mye på sykehus i Kina. Vi ble også syke på turen (matforgiftet på mcdonalds i Beijing). Vi synes ikke det er riktig å ha med oss vårt første barn på en ny slik tur som kan bli like slitsom denne gangen. Å reise fra henne i 2 uker er helt uaktuellt, hun har hatt en så tøff start i livet at vi er ikke sikre på om hun vil takle det selvom det er langt fram i tid. (helt ærlig så tror jeg at jeg selv også ville ha store problemer med å være borte fra henne i 2 uker) Vi ønsker heller ikke at bare en av oss skal reise på en slik tur, dette er noe som for oss er riktig å oppleve sammen. Vår største grunn for at vi valgt å bytte land er altså rett og slett fordi selve hjemhentingen av barnet blir enklere. At vi har mulighet for eskorte er også fint selvom vi planlegger å reise ned og hente barnet. En annen ting er at vi vet at oppfølging av barnet og biologisk mor er bra i Korea og at barna har det godt i sine fosterhjem. Kjenner hver dag nå litt på følelsen av at jeg ønsker å reise tilbake til Kina, men det blir nok på en ferietur istedenfor hentereise. At vi kan få en gutt nå vet vi, men det spiller helt ærlig talt ingen roll. Før vi fikk vårt første barn tenkte vi nok mye mer på at vi gjerne ville ha en av hver, men nå synes jeg det hadde vært veldig moro å ha to jenter. (Vel, får vi en gutt denne gangen er ihvertfall navnproblemet løst, for det er vi enige om...det er værre med jentenavn.) Det var ikke noe lett valg å bytte land, men for oss føltes det altså riktig ifh. til barnet vi allerede har. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124490-f%C3%B8rst-kina-s%C3%A5-korea/#findComment-755276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.