Gå til innhold

thrilleren fortsetter....

Anbefalte innlegg

Litt frustrert skrev jeg iforrige uke om alt som skjedde snuppa vår - thrilleren er ikke over.

Stakkars lille venn som gikk på snørra og måtte sy 3 sting.

Hun kom seg fint og var klar for å ta polyppene på onsdag. Det gikk fint. Hun tok stingene i pannen på fredag. Da begynte det å piple ut verk gitt. Det var fredagen. Lørdag dro jeg tilbake på legevakten hvor jeg nærmest ble ledd av, ihvertfall ansett for¨å være hysterisk mor.... Alle kunne se at det var noe alvorlig galt med det lille ansiktet - hovent og pannen var helt gul av puss. (Ikke bare såret.)

Søndag kjente vi ikke snuppa igjen - øynene var borte, hun var blå rundt øyene og utslett og guff overalt. Vi ringte han som tok polyppene. Han stilte opp på en halvtimes varsel. Han så på henne og så at han gjerne ville se på henne i narkose. Ingenting ble funnet og vi ble sendt til Rikshospitalet. Der var var vi mesteparten av natten og dro tilbake i dag morges.

Hun har da fått stafylokokkinfeksjon i såret i pannen. pussen har rent slik at hun har fått øyeinfeksjon og brennkopper.

Hun har fått en hestekur og er nå daglig fremover innom rikshospitalet.

Takket være en ØNH spesialist som hadde noe som heter empati og handlkraft og ikke minst service så kom vi til lege tide. Hun blir frisk igjen selv om hun ser ut som en kjøttkake i ansiktet.

Puh... nå er oktober snart over - satser på at de er denne måneden som er ille...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124533-thrilleren-fortsetter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...