Gå til innhold

lat eller sprek?


Gjest up and jump

Anbefalte innlegg

Gjest up and jump

Dette er min hverdag (ikke alltid men ofte når jeg har fri): står opp i sjutida. Tar min. 300situps og min 450trampolinehopp. I løet av dagen er jeg mye i ro, sitter mye på data, ved skrivebord el. eller ligger på senga og leser eller skriver. Så på ettermiddagen . Tar jeg noen rompe/lårøvelser og armhevninger. Som jeg ikke bruker mer enn 5-10min på i alt.

Spørsmål: Kan jeg da likevel ha en brukbart trent kropp?? (nakker ikke om masse muskler eller noe, bare sånn mddels stram og brukbar kondis) eller jeg vanvittig lat? føler meg lat.

I sommer jogget jeg ca 2km hver dag, vil jeg da merke at kroppen endres i og med t jeg ikke gjør det nå?

Please svar meg dette er veldig viktig for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

En ting er sikkert. Du er ihverfall ikke lat. Sit upsen gir deg mye styrke i mave og rygg. Også flat mage.

Trampolinen hjelper på kondisen.

Jogging bli en annen type trening. Jeg tror mere forbrenning. Jeg jogger litt, men variasjn itreninga er av det bedre.Stå på.

PS. Du må passe på at det ikke blir et press å trene. Vil du være lat en dag,vær lat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

du kan ha en bra trent kropp ved å utføre øvelser hjemme. 300 sit-ups er en meget bra treningsmengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...