Gå til innhold

Jeg vil ha stram rumpe og stramme lår! Hvordan?


Gjest desperat kvinne

Anbefalte innlegg

Gjest desperat kvinne

Hvordan stramme opp området fra lårene og opp til livet? Hvilke øvelser får skikkelig gang på nettopp dette?

Jeg vil gjerne ha tips om noe som gir resultater iallfall innen noen måneder, med trening hver dag.

Hjelp meg, vær så snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg begynte å trene, gjorde jeg følgende øvelser: Utfall først uten vekter og etterhvert med hantlere i hendene, og disse øvelsene i apparater: liggende lårcurl, utside lår, innside lår. Dette var nok en bra begynnelse, stramme lår og rumpe har jeg fått, men nå tar jeg ordentlige knebøy pluss liggende lårcurl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg begynte å trene, gjorde jeg følgende øvelser: Utfall først uten vekter og etterhvert med hantlere i hendene, og disse øvelsene i apparater: liggende lårcurl, utside lår, innside lår. Dette var nok en bra begynnelse, stramme lår og rumpe har jeg fått, men nå tar jeg ordentlige knebøy pluss liggende lårcurl.

hva er lårcurl??

Kan du forklare litt nærmere hva de øvelende du nevnte går ut på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei!

Prøv øvelser som dype knebøy og maskiner som tar på lårene. Dette vil gi fast muskelmasse. Samtidig vil det kanskje også være nødvendig å redusere underhudsfettet for å få fram de faste formene. Dette vil da gå på slanking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...