Gjest campestre Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 skulle selvfølgelig være onsdag !!!!!! 0 Siter
nedtelling Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Oj så spennende da!! Hva skal det omhandle??? Håper jeg holder meg våken så lenge da!! :-) 0 Siter
Gjest campestre Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 skulle selvfølgelig være onsdag !!!!!! Skjønner ikke hva det er,men dagene går i hytt og vèr...det var tirsdag...i går 23.10- om kidnapping og diverse , om FARC og andre organisasjoner... 0 Siter
linus1365380366 Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Hei! Programmet ble sendt på NRK1 i går, men blir sendt i reprise fredag på NRK 2! Vi så det. Skremmende!! Slik har NRK annonsert programmet: " 23.10 Utsyn: Kidnappet i Colombia (ttv) Mer enn tre tusen mennesker ble rapportert bortført av geriljaen i Colombia i fjor. Mange blir kidnappet av politiske årsaker, men de fleste er vanlige borgere som blir brukt til pengeutpressing. I programmet møter vi barn og hustruer som uten grunn sitter igjen med savnet av en far, en mor, en sønn eller en ektemann. Produsert av BBC. Norsk kommentar: Bjørn Egil Eide. Etter programmet blir det en samtale i studio under ledelse av Haakon Børde. Blir også sendt fredag NRK2" 0 Siter
forelsket colombiamamma Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Gjett om jeg strevde med å få videoen til å funke da! Jeg kan jo ikke være så lenge våken:o) Til slutt måtte jeg rett og slett ringe svigissene for å be dem spille inn programmet. Det hele endte med at jeg så programmet og at jeg forsov meg i morges:o))) E det mulig? mh 0 Siter
nedtelling Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Hei! Programmet ble sendt på NRK1 i går, men blir sendt i reprise fredag på NRK 2! Vi så det. Skremmende!! Slik har NRK annonsert programmet: " 23.10 Utsyn: Kidnappet i Colombia (ttv) Mer enn tre tusen mennesker ble rapportert bortført av geriljaen i Colombia i fjor. Mange blir kidnappet av politiske årsaker, men de fleste er vanlige borgere som blir brukt til pengeutpressing. I programmet møter vi barn og hustruer som uten grunn sitter igjen med savnet av en far, en mor, en sønn eller en ektemann. Produsert av BBC. Norsk kommentar: Bjørn Egil Eide. Etter programmet blir det en samtale i studio under ledelse av Haakon Børde. Blir også sendt fredag NRK2" Hei, jeg så det også.. Måtte tvinge meg til å sitte oppe så sent for å få det med meg. Her i huset så virker ikke videospilleren,. det er liksom bare DVD det går i nå! Linus, takk for sist! Det var hyggelig å treffe dere!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.