Gå til innhold

nrk 23.10 i morgen (tirsdag)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

linus1365380366

Hei!

Programmet ble sendt på NRK1 i går, men blir sendt i reprise fredag på NRK 2!

Vi så det. Skremmende!!

Slik har NRK annonsert programmet:

"

23.10

Utsyn: Kidnappet i Colombia (ttv)

Mer enn tre tusen mennesker ble rapportert bortført av geriljaen i Colombia i fjor. Mange blir kidnappet av politiske årsaker, men de fleste er vanlige borgere som blir brukt til pengeutpressing. I programmet møter vi barn og hustruer som uten grunn sitter igjen med savnet av en far, en mor, en sønn eller en ektemann. Produsert av BBC. Norsk kommentar: Bjørn Egil Eide. Etter programmet blir det en samtale i studio under ledelse av Haakon Børde.

Blir også sendt fredag NRK2"

forelsket colombiamamma

Gjett om jeg strevde med å få videoen til å funke da! Jeg kan jo ikke være så lenge våken:o) Til slutt måtte jeg rett og slett ringe svigissene for å be dem spille inn programmet. Det hele endte med at jeg så programmet og at jeg forsov meg i morges:o)))

E det mulig?

mh

Annonse

Hei!

Programmet ble sendt på NRK1 i går, men blir sendt i reprise fredag på NRK 2!

Vi så det. Skremmende!!

Slik har NRK annonsert programmet:

"

23.10

Utsyn: Kidnappet i Colombia (ttv)

Mer enn tre tusen mennesker ble rapportert bortført av geriljaen i Colombia i fjor. Mange blir kidnappet av politiske årsaker, men de fleste er vanlige borgere som blir brukt til pengeutpressing. I programmet møter vi barn og hustruer som uten grunn sitter igjen med savnet av en far, en mor, en sønn eller en ektemann. Produsert av BBC. Norsk kommentar: Bjørn Egil Eide. Etter programmet blir det en samtale i studio under ledelse av Haakon Børde.

Blir også sendt fredag NRK2"

Hei, jeg så det også.. Måtte tvinge meg til å sitte oppe så sent for å få det med meg. Her i huset så virker ikke videospilleren,. det er liksom bare DVD det går i nå!

Linus, takk for sist! Det var hyggelig å treffe dere!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...