Gå til innhold

Vil bare være pen!

Anbefalte innlegg

Gjest bes_satt

Jeg er sykelig opphengt i det med utseende tror jeg....

Har bare så lyst til å være pen! Jeg synes de fleste mennesker er så pene og velstelte, jeg føler meg bare æsj! Selv om folk sier til meg at jeg er pen og at gutta liker meg og sånn så går det ikke inn på meg. Jeg sliter veldig med selvbildet selv om alle tror noe annet, og akkurat det plager meg.

Jeg hater håret mitt og ansiktet mitt og synes selv jeg er altfor tynn og uheldig med proporsjonene.

Dessuten er alle bestevenninnene mine utrolig pene og har sinnsykt fine kropper.... jeg vil bare være som dem!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124642-vil-bare-v%C3%A6re-pen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også litt sånn, men det har blitt litt bedre med tida...

Prøv å tenk denne veien..

Ville du levd med et menneske som syter og klager og aldri er fornøyd med seg sjøl?? Neppe...

Et forhold som baserer seg på utseende og kropp, varer ALDRI lenge! Hvis du virkelig vil finne en gutt for livet, da er personligheta viktigst!

Vær deg sjøl, vær avslappa, ikke tenk på at du syns du ser stygg, fæl osv. For jeg er sikker på at ingen andre mener det om deg! En med dårlig selvtillit har vanskelig for å tro hva andre sier(positivt), men kommer det et menneske å rakker ned på deg, da går det rett i hjertet og du blir knust! Jeg vet det, er akkurat sånn sjøl...

Men PRØV ihvertfall! Lykke til!

Gjest vær glad i deg selv

hei. jeg føler med deg, jeg vil også være pen og perfekt. men jeg skal si deg en ting at det er ingen som er perfekte, vi alle mennesker er forskjellige og det er det som er så bra! jeg tror at man vil bli sikkrere på seg selv jo gamlere man blir. akkurat nå i ungdomstia vil alle være pene, tynne og søtest. det er en tøff tid vi lever i, det skal jeg si deg! jeg tror at det best og det som hjelper mest er å slutte å tenke på at man ikke er så pen osv, men heller ha det gøy og prøve gjøre ting som får en til å føle seg pen. dårlig selvbilde er ikke bra, vær glad i deg selv for den du er.

Gjest det finnes bare en av deg

Hei! Det er ikke lett å være fornøyd med seg selv uansett hvordan man ser ut.Jeg har mange problemer med å være "en av de pene".Det har vært vanskelig å få nære venner som setter pris på meg som den jeg er! Noen synes det er flott å kunne henge ut sammen med pene mennesker - ikke minst være kjæreste med. Jeg opplever ofte at andre jenter er sjalu og ikke vil være sammen med meg også fordi guttene blir så opptatt av meg. Dette gjør meg vedlig trist! Jeg må bevise at jeg faktisk også har et hode og et hjerte...Jeg har nære venner jeg har vokst opp sammen med, og det er dem jeg kan stole på. Det er sammen med dem jeg kan slappe av og vite at det er personen inni som teller. Det er klart at jeg opplever fordeler når jeg er pen, men for mye oppmerksomhet er slitsomt! Jeg synes du skal prøve å være den beste utgaven av deg selv! Hvis du synes du er for tynn - kan du prøve og trene og bygge opp musklene så du går litt opp i vekt på de stedene du ønsker, og finn en frisør som kan gjøre det beste ut av håret ditt.Husk at uansett så må du lære deg å være glad i deg selv - det finnes bare en av deg!

Du er helt sikkert pen, men ser det ikke selv. Alle er pene på sine måter, synes jeg, og det er mange som klarer å være pene selv om de egentlig ikke er det. Hvordan de gjør det? Jo, gjennom selvtillit, utstråling, humor eller andre personlighetstrekk som er lette å like av andre personer.

Pen er ikke synonymt med lykkelig.

De som er pene kan også ha dårlig selvbilde. Tror du ikke du ville ha hatt dårlig selvbilde om du hadde vært pen og hatt pen kropp også? Da hadde det vært noe annet du hadde higet etter eller vært misfornøyd med. Ingen er perfekte og helt fornøyd blir man jo aldri uansett!

Litt av en moralpreken dette her, men.....ja....

Annonse

Gjest jippiii

Hei hei!

Hvor pene tror du venninnene dine hadde vært hvis du hadde studert dem dag ut og dag inn, i alle mulige stillinger og posisjoner og med verdens mest kritske øyne?? De hadde sannsyligvis blitt lite interessante å se på og du ville funnet MAAAANGE feil med dem. Det er godt å vite at INGEN i verden er så lei av å se på deg som du er selv. Det er også godt å vite at INGEN har mer kritiske øyne enn deg. Venninnene dine synes sikkert du er pen. De synes i hvert fall det er noe med deg som gjør at de vil være venninnene dine. Det skal du huske.

Jeg er også litt sånn, men det har blitt litt bedre med tida...

Prøv å tenk denne veien..

Ville du levd med et menneske som syter og klager og aldri er fornøyd med seg sjøl?? Neppe...

Et forhold som baserer seg på utseende og kropp, varer ALDRI lenge! Hvis du virkelig vil finne en gutt for livet, da er personligheta viktigst!

Vær deg sjøl, vær avslappa, ikke tenk på at du syns du ser stygg, fæl osv. For jeg er sikker på at ingen andre mener det om deg! En med dårlig selvtillit har vanskelig for å tro hva andre sier(positivt), men kommer det et menneske å rakker ned på deg, da går det rett i hjertet og du blir knust! Jeg vet det, er akkurat sånn sjøl...

Men PRØV ihvertfall! Lykke til!

Jeg tror alle vil være en annen enn den en selv er.

Selv den vakreste person har noe å utsette på seg selv.

Det er noe å tenke på =o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...