Gå til innhold

Hvem av dere er fra Kina da :-)

Anbefalte innlegg

Apropo noen innlegg om hvordan andre barn kan oppfatte våre barns annerledes utseende, så fikk jeg lyst å fortelle om en liten episode her forleden:

Vi var i bursdagsselskap med masse barn. Bursdagsbarnet fortalte høyt til de andre at vår datter kom helt fra Kina og var klart stolt over å kjenne noen som kom fra andre siden av kloden.

En stund senere satt en av de større jentene - ca 5-6 år og så lenge på meg, og så spurte hun - hvor kommer jenten din fra. Fra Kina svarte jeg.

Så sa hun; Ja, men hvem av dere to (foreldre) er det som kommer opprinnelig fra Kina da?

Det er ikke så lett å tenke ut alle sammenhenger nei :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124645-hvem-av-dere-er-fra-kina-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...