Gjest msbipolar Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Adressen er: http://pub11.ezboard.com/bbipolarnorge Det ligger på ezboard.com. Registering er påkrevet, men medlemsinformasjon er skjult. Velkommen! 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Dette var forresten et kjempebra tiltak! Når jeg leser innleggene der, så innser jeg at jeg faktisk ER bipolar (noe jeg har hatt vanskelig for å tro før). 0 Siter
maiken76 Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Dette var forresten et kjempebra tiltak! Når jeg leser innleggene der, så innser jeg at jeg faktisk ER bipolar (noe jeg har hatt vanskelig for å tro før). unnskyld at jeg spør men hva er bipolar? 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 unnskyld at jeg spør men hva er bipolar? en lidelse der man har perioder hvor man er høøyt oppe, helt hyper og lykkelig, og perioder der man er helt normal, og perioder der man er deprimert og bare ligger i stua og gråter. 0 Siter
Gjest msbipolar Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 unnskyld at jeg spør men hva er bipolar? mao manisk-depressiv. Nå heter det bipolar i stedet. 0 Siter
hu' Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har vært inne å sett og det er flott at det er kommet et slikt forum. Men jeg syntes det var litt uklart hvordan jeg registrerer meg. Tips ønskes. 0 Siter
soleil Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har vært inne å sett og det er flott at det er kommet et slikt forum. Men jeg syntes det var litt uklart hvordan jeg registrerer meg. Tips ønskes. Du må trykke på den linken du får på e-mail etter at du har fylt ut registreringsskjemaet. 0 Siter
hu' Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Du må trykke på den linken du får på e-mail etter at du har fylt ut registreringsskjemaet. Jeg har fyllt ut registreringskjema for flere timer siden, men har enda ikke fått noe svar på e-post. Lurer på hvor det forsvant hen,jeg? Jeg skal fylle ut alle rutene? Det blir anonymisert på forumet? Beklager alle grønnskollingspørsmålene; det er vistt litt uklart for meg og jeg får det ikke til! 0 Siter
soleil Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har fyllt ut registreringskjema for flere timer siden, men har enda ikke fått noe svar på e-post. Lurer på hvor det forsvant hen,jeg? Jeg skal fylle ut alle rutene? Det blir anonymisert på forumet? Beklager alle grønnskollingspørsmålene; det er vistt litt uklart for meg og jeg får det ikke til! Husker ikke hvordan det skjemaet var, men de spørsmålene det eventuelt er et kryss ved eller en stjerne ved må du fylle ut. Jeg fyllte inn oppdiktet navn og adresse og det funka helt fint å bli medlem for det. Prøv å fyll ut skjemaet på nytt om du ikke har fått mail om en stund. 0 Siter
Soria Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har registrert meg og fått passord på mail, men jeg får ikke postet svar. Jeg får hele tiden beskjed om at ikke alle felter er fylt ut, men det er de. Hjelp? 0 Siter
soleil Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har registrert meg og fått passord på mail, men jeg får ikke postet svar. Jeg får hele tiden beskjed om at ikke alle felter er fylt ut, men det er de. Hjelp? Har du klikket på den linken som følger med mailen slik at medlemskapet er aktivert? 0 Siter
Soria Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Har du klikket på den linken som følger med mailen slik at medlemskapet er aktivert? Det fulgte ikke med noen link, bare et nytt passord. Det ordnet seg likevel. Jeg fikk ikke postet svar og logget inn samtidig, men det gikk når jeg logget inn før jeg gikk inn på tråden. 0 Siter
soleil Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Det fulgte ikke med noen link, bare et nytt passord. Det ordnet seg likevel. Jeg fikk ikke postet svar og logget inn samtidig, men det gikk når jeg logget inn før jeg gikk inn på tråden. Bra! Har svart deg! (Anna nick) 0 Siter
Gjest msbipolar Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg har fyllt ut registreringskjema for flere timer siden, men har enda ikke fått noe svar på e-post. Lurer på hvor det forsvant hen,jeg? Jeg skal fylle ut alle rutene? Det blir anonymisert på forumet? Beklager alle grønnskollingspørsmålene; det er vistt litt uklart for meg og jeg får det ikke til! Man er anonym på forumet, administrator kan heller ikke se e-postadesser eller navn, etc. 0 Siter
olebrum-2 Skrevet 17. september 2013 Skrevet 17. september 2013 Bipolarforeningen Norge har et eget forum: https://bipolarforeningennorge.no/ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 Skrevet 17. september 2013 Bipolarforeningen Norge har et eget forum: https://bipolarforeningennorge.no/ Jeg har registrert meg der, men føler det er litt lite aktivitet der. Derfor er det sjelden jeg er innpå. Anonymous poster hash: cda13...040 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.