Gå til innhold

Nytt forum for bipolare

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish
Skrevet

Dette var forresten et kjempebra tiltak! Når jeg leser innleggene der, så innser jeg at jeg faktisk ER bipolar (noe jeg har hatt vanskelig for å tro før).

Skrevet

Dette var forresten et kjempebra tiltak! Når jeg leser innleggene der, så innser jeg at jeg faktisk ER bipolar (noe jeg har hatt vanskelig for å tro før).

unnskyld at jeg spør men hva er bipolar?

Gjest trrrish
Skrevet

en lidelse der man har perioder hvor man er høøyt oppe, helt hyper og lykkelig, og perioder der man er helt normal, og perioder der man er deprimert og bare ligger i stua og gråter.

Gjest msbipolar
Skrevet

mao manisk-depressiv. Nå heter det bipolar i stedet.

Skrevet

Jeg har vært inne å sett og det er flott at det er kommet et slikt forum. Men jeg syntes det var litt uklart hvordan jeg registrerer meg. Tips ønskes.

Skrevet

Jeg har vært inne å sett og det er flott at det er kommet et slikt forum. Men jeg syntes det var litt uklart hvordan jeg registrerer meg. Tips ønskes.

Du må trykke på den linken du får på e-mail etter at du har fylt ut registreringsskjemaet.

Skrevet

Du må trykke på den linken du får på e-mail etter at du har fylt ut registreringsskjemaet.

Jeg har fyllt ut registreringskjema for flere timer siden, men har enda ikke fått noe svar på e-post. Lurer på hvor det forsvant hen,jeg? Jeg skal fylle ut alle rutene? Det blir anonymisert på forumet? Beklager alle grønnskollingspørsmålene; det er vistt litt uklart for meg og jeg får det ikke til!

Skrevet

Jeg har fyllt ut registreringskjema for flere timer siden, men har enda ikke fått noe svar på e-post. Lurer på hvor det forsvant hen,jeg? Jeg skal fylle ut alle rutene? Det blir anonymisert på forumet? Beklager alle grønnskollingspørsmålene; det er vistt litt uklart for meg og jeg får det ikke til!

Husker ikke hvordan det skjemaet var, men de spørsmålene det eventuelt er et kryss ved eller en stjerne ved må du fylle ut.

Jeg fyllte inn oppdiktet navn og adresse og det funka helt fint å bli medlem for det.

Prøv å fyll ut skjemaet på nytt om du ikke har fått mail om en stund. :)

Skrevet

Jeg har registrert meg og fått passord på mail, men jeg får ikke postet svar. Jeg får hele tiden beskjed om at ikke alle felter er fylt ut, men det er de. Hjelp?

Skrevet

Jeg har registrert meg og fått passord på mail, men jeg får ikke postet svar. Jeg får hele tiden beskjed om at ikke alle felter er fylt ut, men det er de. Hjelp?

Har du klikket på den linken som følger med mailen slik at medlemskapet er aktivert?

Skrevet

Har du klikket på den linken som følger med mailen slik at medlemskapet er aktivert?

Det fulgte ikke med noen link, bare et nytt passord. Det ordnet seg likevel. Jeg fikk ikke postet svar og logget inn samtidig, men det gikk når jeg logget inn før jeg gikk inn på tråden.

Skrevet

Det fulgte ikke med noen link, bare et nytt passord. Det ordnet seg likevel. Jeg fikk ikke postet svar og logget inn samtidig, men det gikk når jeg logget inn før jeg gikk inn på tråden.

Bra! Har svart deg! (Anna nick)

Gjest msbipolar
Skrevet

Man er anonym på forumet, administrator kan heller ikke se e-postadesser eller navn, etc. :)

• 9 år senere...
Skrevet

Bipolarforeningen Norge har et eget forum:

https://bipolarforeningennorge.no/

Jeg har registrert meg der, men føler det er litt lite aktivitet der. Derfor er det sjelden jeg er innpå.

Anonymous poster hash: cda13...040

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...