Gå til innhold

Urinlekkasje 8 mnd etter fødsel

Anbefalte innlegg

Jeg fødte for 8 mnd siden. Hver dag etter fødselen har jeg gjort knipeøvelser. 3 runder per dag (morgen, ettermiddag, kveld). På en runde kniper jeg 20 sekunder, 30 sekunder pause, kniper 20 sekunder osv. 10 ganger. Det blir altså 30 knip per dag. Gikk til fysioterapeut etter fødselen så jeg kan ikke tro at jeg kniper feil. Dessuten er det bare i en spesiell situasjon jeg lekker og det er etter at jeg har tisset. Tisser, tørker meg, kniper godt sammen når jeg reiser meg opp. Men i minuttene etter det er det ekstremt ofte at det kommer litt urin, en dråpe eller to. Ikke mye. Men det er allikvel plagsomt. Lekker aldri ellers (ikke ved hopp, nys, hoste, latter eller andre risikoaktiviteter...).

Er det noen som har råd eller lignende erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124785-urinlekkasje-8-mnd-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ikke ha det så travelt. Bli ferdig, tørk deg, sitt litt til så kommer nok den siste skvetten også

Jeg har det ikke travelt. Tar meg alltid god tid og venter til det absolutt ikke kommer mer. Så tørker jeg meg, kniper jeg og reiser meg opp.

Gjest slapp av

Jeg har det ikke travelt. Tar meg alltid god tid og venter til det absolutt ikke kommer mer. Så tørker jeg meg, kniper jeg og reiser meg opp.

Sitt litt etter du har tørket deg. Det kan skje en refleks etter du har tørket deg. Trykk eventuelt blæra nedover så du får ut siste rest.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...