Gjest bekymretvenninne Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Hei, En venninne av meg har nettopp fått en frisk sønn (ved keisersnitt). For ca en uke siden. Men hun er litt bekymret fordi hun mener at han avogtil er så blå rundt munnen/på leppene. Er dette noe som noen kjenner igjen? Hun er "redd" for at han kanskje suger for hardt når hun ammer, eller at han får for mye oksygen i blodet. Men om nå dette er tilfelle, er det farlig? Hun har vanskligheter med å få skikkelig svar fra leger og helsepersonell (hun bor i et annet land som dessverre ikke har så bra helsevesen). Hadde vært fint å høre om andres erfaringer på dette området 0 Siter
Ragnhild Alquist, Helsesøster Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Kjære bekymretvenninne. Dette spørsmålet anbefaler jeg at du stiller til Barnelegen i forum. 0 Siter
Mamoo Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 Minsten min var av og til blå rundt munnen. Helsesøster tipset om at det kunne være fordi han frøs. Jeg begynte å kle på ham litt mer enn jeg strengt tatt syntes var nødvendig - og det hjalp! Han var rett og slett en litt "frossen" type.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.