Gå til innhold

kroppens forfall og partners syn på det

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er unødvendig at både du og han er så opptatt av hele tida å sammenligne med din kropp når dere ser et slikt program. For min del kan jeg si at tanken ikke har falt meg inn en gang, og hvis kjæresten min kommenterer noe med kropp, tenker jeg aldri "Enn jeg da?" Selv tenner jeg på kroppslig forfall hos menn: Tynn i håret, buksa ned på ræva og stor mage er deilig og sexy.

overdrev du litt nå ??? *håpe, håpe* :-)

Buksa ned på ræva sexy ?

Fortsetter under...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

19

• serendipity

11

• Zirine

8

• tusseline

2

Mest aktive i denne tråden

Hva er dette for noe PK-piss? Jeg er en oppegående dame som regner kommunikasjon og indre verdier som sentrale. Men mannemage hadde jeg bare ikke orket. Såpass plikter da menn å ta vare på seg selv, også av hensyn til sin partner? Jeg plages stadig av utsikten til naboens mage, og jeg forstår ikke at hans kone orker den!

Sjekket du ut svigerfaren din før du sa ja til mannen din ?? For å se om mannen din kunne forventes å få mage etterhvert ?? Det er jo mange som arver foreldrenes kroppsfasong vettu...

Stakkars gubbe synes no jeg..

Kanskje han ikke gir blaffen i utseendet dersom han får litt mage, hva om han VIL ha mage da ???

thihi :-) nå får du problemer nå :-) for da faller hele argumentet ditt bort.

Jeg ville ikke gått fra ham dersom han begynte å bli feit. Men dersom han ikke gjorde noe for å stoppe det - og fortsatte med det! Da ville han jo blitt en helt annen. En som ikke bryr seg. Dette handler ikke bare om mage helt isolert, men om en holdning. Kroppslig forfall og resignasjon! Og nei, jeg er ingen asket. Man må kose seg, men man plikter da å holde seg i form! Og: kroppen forandrer seg naturligvis, det må man akseptere og leve med - sammen!

"Man må kose seg, men man plikter da å holde seg i form!"

Er enig at det er viktig å kose seg. Men for hvem er det man plikter å holde seg i form for? For partneren i skrekk for at h*n skal forsvinne?

"Hvordan takler du og partneren "forfallet" som skjer med kroppene våre?" Kommer ann på forfallet. Forfall som følge av tidens gang er selvsagt noe alle må og bør tolerere. Forfall som følge av at man setter seg ned i sofaen med potetgull og majones og dermed lar seg selv forfalle til det motbydelige, er ikke noe jeg ville tolerert.

Clue1365380406

Hvorfor blir du så provosert? Jeg er faktisk enig jeg. Megastor mage og buksa nedpå ræva er jaggu skillsmissegrunn for meg også. Normalt forfall er ikke skillsmissegrunn, men en mage som henger nedenfor tissen, er ikke normalt forfall. Joda jeg vet hva kjærlighet er, men vet også at den kjærligheten hadde dabbet kraftig av, hvis mannen min hadde blitt en slask som ikke gidder ta vare på seg selv. Det sier ganske mye om et menneske som ser slik ut. Dette har like mye med personlighet som med utseende og gjøre. Dessuten er det mangel på respekt for partneren, hvis man lar seg forfalle så til de grader. Da kan man ihvertfall ikke klage over at kona ikke vil ha sex. Usj.

Helt enig med deg, Wita!

Jeg setter også pris på at mannen min tar vare på kroppen sin og ikke lar seg selv forfalle mer enn det som normalt er.

Men er mennene mer liberale?

Ser jo i mange av innleggene her at damene sier at mennene elsker dem like mye, og tenner på dem selv om de har lagt på seg MYE!

Tror ikke min mann hadde fått like mye lyst på meg, selv om han sikkert hadde vært glad i meg, hvis jeg hadde lagt på meg 15 kilo....Jeg vet hvordan computeren hans virker!

Det kan da ikke være så stimulerende for sex-livet at den personen en ble sammen med forandrer seg til det verre? For ikke kom å fortell meg at noen ser bedre ut ved å la seg selv forfalle.....det er forresten også en måte å ta den andre for gitt!

Annonse

"Hvordan takler du og partneren "forfallet" som skjer med kroppene våre?" Kommer ann på forfallet. Forfall som følge av tidens gang er selvsagt noe alle må og bør tolerere. Forfall som følge av at man setter seg ned i sofaen med potetgull og majones og dermed lar seg selv forfalle til det motbydelige, er ikke noe jeg ville tolerert.

Enn potetgull og rødvin?

Ja! Hun har ihvertfall INGENTING i topplokket.

Det er jeg ikke enig i. Hun virker helt normalt utrustet med hensyn til intelligens. Ofte er "hun kan umulig ha noe i topplokket" noe andre kvinner sier av misunnelse når de ser bilde av en vakker og velskapt/veltrent blondine. Men livsstilen hennes virker asketisk. Jeg skjønner ikke at den kan være forenlig med "det gode lliv". Hvorfor er det blitt umlig å lage avsnitt?

Det er jeg ikke enig i. Hun virker helt normalt utrustet med hensyn til intelligens. Ofte er "hun kan umulig ha noe i topplokket" noe andre kvinner sier av misunnelse når de ser bilde av en vakker og velskapt/veltrent blondine. Men livsstilen hennes virker asketisk. Jeg skjønner ikke at den kan være forenlig med "det gode lliv". Hvorfor er det blitt umlig å lage avsnitt?

Bare trykk masse enter.

Annonse

Gjest lis@bet

Hvorfor blir du så provosert? Jeg er faktisk enig jeg. Megastor mage og buksa nedpå ræva er jaggu skillsmissegrunn for meg også. Normalt forfall er ikke skillsmissegrunn, men en mage som henger nedenfor tissen, er ikke normalt forfall. Joda jeg vet hva kjærlighet er, men vet også at den kjærligheten hadde dabbet kraftig av, hvis mannen min hadde blitt en slask som ikke gidder ta vare på seg selv. Det sier ganske mye om et menneske som ser slik ut. Dette har like mye med personlighet som med utseende og gjøre. Dessuten er det mangel på respekt for partneren, hvis man lar seg forfalle så til de grader. Da kan man ihvertfall ikke klage over at kona ikke vil ha sex. Usj.

Jeg forholdt meg kun til det hun skrev om at "mage på mannen er skilsmissegrunn, selv etter 10 år og tre barn sammen". Jeg syntes det hørtes mildt sagt latterlig idiotisk ut, man har da andre verdier.

I senere innlegg har hun derimot utdypet at det har å gjøre med endring av hele hennes manns personlighet, og det blir noe ganske annet enn bare en mage.

"Hvorfor blir du så provosert?" Det er din oppfatning. Jeg tenker bare det er trist at mennesker kan være så overfladiske, og håpet _hun_ var ute etter å provosere.

Men som sagt, hun har jo utdypet det til å gjelde en hel _personlighetsforandring_, og da er jeg selvsagt enig.

Jeg lurte på om det blir noe på deg om dagen. Bortsett fra rødvin og potetgull.

Om det blir noe .....?

Nei. Så det er der rødvinen og potetgullet kommer inn ... Ellers må du gjerne stryke meg over håret og vise din medfølelse.

Om det blir noe .....?

Nei. Så det er der rødvinen og potetgullet kommer inn ... Ellers må du gjerne stryke meg over håret og vise din medfølelse.

Kjekke tapre Zirine. Babette føler med deg. Men potetgull og rødvin er nå godt, da. Og gin og tonic. Mens man lager mat i helgene. Jeg har forresten begynt med et nytt kosttilskudd som gir masse energi og overskudd. Merker du ikke hvor sprudlende jeg er? Nå prøvde jeg med ørten ganger enter, men får fortsatt ikke til å lage avsnitt.

Vel, hvis du bytter ut rødvinen med øl så forstår jeg i det minste hvorfor man dytter det i seg :)

Jeg var forresten ute for noen uker siden. Da bestilte jeg Orgasm (eller rettere sagt, jeg ba om en Orgasme to go), men det var en nedtur gitt, jeg kjente ikke antydning til pirring i kneskålene engang, skjønt jeg KUNNE nok ha sett på servitøren et par ganger til hvis jeg hadde fått 6 orgasmer.

Hvor var det vi var? Jo .... øl og potetgull? Jo, det kan gå. Rødvin og potetgull går definitivt. Og kaffe og bamsemums, evt. kaffe og mandelstang går også, ikke som en erstatning men som et substitutt innimellom slagene.

Denne tråden er forresten phyton. KAN DERE IKKE LA OSS LATE FÅ VÆRE IFRED???!!

Kjekke tapre Zirine. Babette føler med deg. Men potetgull og rødvin er nå godt, da. Og gin og tonic. Mens man lager mat i helgene. Jeg har forresten begynt med et nytt kosttilskudd som gir masse energi og overskudd. Merker du ikke hvor sprudlende jeg er? Nå prøvde jeg med ørten ganger enter, men får fortsatt ikke til å lage avsnitt.

Først ørten enter, deretter trykker du send - ikke forhåndsvisning.

Ja, jeg ser du lyser av overskudd og glede. Smilet ditt er så bredt at jeg faktisk, et øyeblikk, var usikker på om at årsaken kunne være at du hadde fått nye tenner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...