Gå til innhold

Mai 03 - gruppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei tulipaner og resten av mai-gjengen! Rart å tenke på at det snart er vår tur, synes det har gått fort jeg! Men har en mistanke om at tiden framover kommer til å snegle seg av gårde nå som jeg virkelig har begynt å glede meg og forberede ting på alvor! Er vel innstilt på at de tar en og en måned etter marsgruppa, prøver også å legge inn en mental utsettelse pga jul, kinesisk nyttår i februar osv. osv. - akkurat nå ser jeg for meg kinareise i mars. Ble det noe av forslaget fra gogo om mailingliste? Jeg har kjempelyst til å ha kontakt med dere framover, trenger etterhvert noen å diskutere alt fra praktiske pakke/ordne/fixe-ting til emosjonelle svingninger og utbrudd som det sikkert blir mange av når det nærmer seg! Hilsen fra tango

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124888-mai-03-gruppa/#findComment-757893
Del på andre sider

Gjest Med kinabarn i hjertet

Hei tulipaner og resten av mai-gjengen! Rart å tenke på at det snart er vår tur, synes det har gått fort jeg! Men har en mistanke om at tiden framover kommer til å snegle seg av gårde nå som jeg virkelig har begynt å glede meg og forberede ting på alvor! Er vel innstilt på at de tar en og en måned etter marsgruppa, prøver også å legge inn en mental utsettelse pga jul, kinesisk nyttår i februar osv. osv. - akkurat nå ser jeg for meg kinareise i mars. Ble det noe av forslaget fra gogo om mailingliste? Jeg har kjempelyst til å ha kontakt med dere framover, trenger etterhvert noen å diskutere alt fra praktiske pakke/ordne/fixe-ting til emosjonelle svingninger og utbrudd som det sikkert blir mange av når det nærmer seg! Hilsen fra tango

Jeg vil gjerne også være med i en slik mailing liste hvis den fins! Hvordan kommer jeg med på den?

Er også mai 03.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124888-mai-03-gruppa/#findComment-759136
Del på andre sider

Jeg vil gjerne også være med i en slik mailing liste hvis den fins! Hvordan kommer jeg med på den?

Er også mai 03.

Hei! Det var hyggelig, hvilken forening er dere i? Jeg er i VB! Tror ikke det er etablert noen mailingliste ennå, vi holder kontakter her i forumet. Høsthilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124888-mai-03-gruppa/#findComment-759887
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...