Gå til innhold

Sentencia-Medellin

Anbefalte innlegg

Hei igjen

I gaar fikk vi sentenciaen :-)

Det tok oss tre dager fra vi var tilbake paa ICBF-konoret til vi fikk sentenciaen. Kjempebra! Vi venter paa fodtselsattesten hennes som skal skrives under paa i det distriktet hun horer til og pga valget her saa er dette kontoret stengt og hele offetlige i Colombia er stengt paa mandag slik at vi faar det paa tirsdag og da returnerer vi til Bogota hvor vi skal bo paa Halifax til fredag 7 nov da reiser vi hjem. Er det mulig.....alt har godt saa fort! Til dere som lurer paa Medellin saa kan vi fortelle mye. Send meg gjerne en mail paa adresse saa skal vi svare dere. Men saan helt kort saa bor vi veldig bra. Vi bodde forst paa et pensjonat, detvar ikke noe for oss saa vi flyttet til hotell inter-continetal og det er til aa anbefale. Koster 65 $ inkl frokost og maten er god og flott hotellomraade m/svommebasseng. Byen er relativt trygg, vi farter rundt i Taxi uten problemmer. Mange andre adopater ender opp paa dette hotellet etter aa ha provd andre forst.....Detaljer som sagt kan jeg komme tilbake til hvis dere osnker.

Til alle dere andre onsker jeg dere lykke til! Sender mere senere. Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124983-sentencia-medellin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Siden dere sannsynligvis blir noen dager i Bogota så vil jeg tipse dere å reise til aktivitetsparken som har morsomme ting for sabeltann, og der er også et stort Zoo!!

Vi hadde det veldig hyggelig der!

Kommer det forresten mange på gardemoen?? - og er det evt. plass til et par til???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124983-sentencia-medellin/#findComment-759410
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...